Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ondertrouw

  1-2-2011 19:05:06
hallokes!!
Zijn er hier bruiden die in antwerpen voor het stadhuis trouwen?
Maandag kunne we ondertrouw gaan.(6 maand en 2weken op voorhand)
Nu belde ik van de week naar het districtshuis en zen vertelde me dan de eerste die maandag dan aankomt om half 11 moet
en de volgende ervoor of derna en zij kiezen het uur..Het probleem is dat we om 13 uur voor de kerk trouwen.
Iemand ervaring hiermee?

groetjes kelly

kelly

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1415


roxanna
6-8-2011
 Meld misbruik1-2-2011 19:56:11

Hoi, wij zijn vorige week onze aangifte gaan doen in wilrijk. Ook mooi 6 maanden en 2 weken op voorhand. We waren de eerste en moesten dus 10u30 nemen. Dit is het uur dat wij graag wilden, dus dat kwam goed uit. Maar je hebt dus inderdaad niet zomaar te kiezen.
Je kan misschien tussen de wet en kerk foto's nemen? (om de tijd te vullen? )

groetjes!



Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik1-2-2011 20:19:38

Wij trouwen in Berchem en wilden 10h30, dus ja we stonden er als eerste en ook wel de enige haha. Het is idd zo !!!!! De eerste die komt krijgt 10h30 en de anderen moeten erop volgen, maar je kan ook toch wel vragen denk ik, welke uren er nog vrij zijn he.



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik1-2-2011 20:44:02

Hey

Wij waren er ook als eerste. En ook wij wilden 10h30, maar aan ons hebben ze wel gevraagd welk uur we wilden. (in Dendermonde)

Ons dagje ziet er zo uit:
10u30 = trouw voor wet
11u.-14u. = broodjesmaaltijd voor suite en foto's
14u.-15u. = trouw voor kerk
16u. = vertrekken naar feestzaal

Groetjes
Ellen



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik1-2-2011 21:23:35

hoi

In Deurne beginnen ze om 10u en kan je het uur niet kiezen. De 1e trouwt om 10u, de volgende om 10u15, dan10u30 enz...

Wij waren gelukkig de eersten en trouwen dus om 10u :-) (komt mooi uit, want we trouwen voor de kerk om 11u30)

groetjes,
Joyce



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik1-2-2011 22:17:20

Wij mochten gewoon zelf het uur bepalen.



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik3-2-2011 7:39:59

Hey,
Wij zijn in Borgerhout getrouwd en da's een district van Antwerpen (zelfde regels dus). Het klopt dat wie eerst komt ook het vroegste uur krijgt, enzovoort. Ze begonnen bij ons om 10u ofzo en je mag in principe inderdaad zelf je uur niet kiezen. Blijkbaar was er op onze datum wel een koppel dat absoluut 11u moest hebben en die hebben het via de schepen toch klaargekregen maar ja die zullen wel iemand gekend hebben hé, je weet hoe dat gaat
Het wordt dus gokken. Als je half 11 (of een ander vroeg uur) wil, zal je er goed op tijd moeten zijn.
Groetjes,
ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...