Terug naar overzicht
Dag Virginie, Ik heb ook kort haar en de kapper raadt aan om je haar 2 weken op voorhand te laten knippen, dan valt de snit op zijn mooist. 's Morgens ga ik mijn haar in model laten leggen want zij weten best welke producten je kan gebruiken om er heel de dag mee door te komen. Je heb zo van die hair curlies om in je haar te draaien bv. met pareltjes, ... Je moet dat maar eens intikken in Google. Toen ik mijn kleed ging passen liet men mij dat zien en ik vond het best wel leuk want het is niet heel opvallend maar wel een mooi detail dat ons korte haar toch ies specialer maakt :) Succes! Groetjes,
Hallo, Ik heb al verschillende bruidjes met een kort kapseltje gezien, en dat kan ook heel tof zijn. Misschien met een klein accentje werken (bloempje, diamantje, pareltje, ...). Je hebt tijdschriften/boekjes met speciale bruidskapsels in. Ik zou hier wat in snuiten en wat afbeeldingen meenemen naar de kapper. Zij weten dan wat je bedoeld en kunnen dit (ongeveer) nadoen (naargelang de stijl van je haar natuurlijk). Veel succes! Groetjes Annelies
Ik heb ook kort haar en ik heb ook beslist dat ik niet speciaal mijn haar ging laten groeien of dergelijks. Met kort haar kan je werken met: - diadeem - Zo'n rijgpareltjes (blinx noemt het denk ik) - mooi speldje dat je bv aan één kant in haar schuift
hallo bruidjes, inderdaad met kort har heb je ook mogelijkheden, een klant van me had destijds met mijn nieuwe kapper iets heel tofs laten doen en zeer vlot en half opgestoken met een haarstukje echt origineel. ps kapper; Michel sas michel groetjes en succes