Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen - in dubio

  29-1-2011 10:48:36
Meiden,

ik ben zwaar aan't twijfelen over de schoenen (ik heb nog veeeeeel tijd, maar kom)... Begin mei moet ik naar de winkel voor de eerste pas, en dan moet ik mijn schoenen hebben. Ik twijfel zwaar over peep-toe of gewone pumps...
Peep-toes vind ik geweldig mooi, maar ik kan daar geen panty's in dragen, terwijl de mevrouw die mijn kleed verkocht heeft wel gezegd heeft dat dat aan te raden is.
Nog iemand die hierover twijfelt?

xx

Lieselot
24-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1708


Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik29-1-2011 13:53:29

In verschillende mooie winkels hebben ze mij al gezegd:geen peep-toes onder een lang kleed (tot op de grond), is not-done !! Als je dan stapt, of de trap op moet, zie je zo beetje schoen met tenen. Veeeeel mooier is een mooie gesloten schoen naar mijn bescheiden mening.



Liesbeth
2-7-2011
 Meld misbruik29-1-2011 15:08:26

Dat hebben ze mij ook gezegd: zeker GEEN peep-toes onder n lang kleed, dan zie je precies enkel tenen als je stapt... Ik zou ook voor de gesloten schoenen gaan.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-1-2011 16:20:47

Hallo,

Ik vind persoonlijk een gesloten tip ook het mooiste onder een lang kleedje. Het is zoals hierboven ook al gezegd is, als je stapt zie je alleen je tenen.

Groetjes
Annelies




Ine
25-6-2011
 Meld misbruik29-1-2011 16:24:26

En zorg in de eerste plaats dat ze comfortabel zitten, in dat geval zou ik ook voor een gesloten pump kiezen! Panty's zou ik eigenlijk niet zo graag dragen op mijn huwelijk, zit nogal ongemakkelijk en niemand die het ziet... Nu in ieder geval, volg gewoon je gevoel, kom je altijd goed uit!



Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik30-1-2011 11:56:36

Ik heb toen ik kleedjes ging gaan passen in een bepaalde winkel en daar dan uiteindelijk ook mijn kleed besteld heb, peep-toes schoenen gekocht in solden...enorm goedkoop en super tof...Het zijn dus wel echte bruidsschoenen hé. En die verkoopster zei dat het wel goed zou gaan onder mijn kleedje (lang) maar ook ik ga nog eens op zoek naar gesloten schoenen zodat ik de dag zelf kan afwisselen.



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik30-1-2011 18:19:17

Daphne, ga jij dan nylons dragen? in de winkel hebben ze mij gezegd dat je de kans op pijnlijke voeten daardoor echt veel vermindert! Pff, ik ben nog aan't twijfelen, misschien ga ik ook voor twee paar...
Merci voor de tips, dames!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2011 7:54:26

Hey,
Ik heb beide geprobeerd onder mijn kleed toen ik het ging passen en een gesloten tip is écht wel het mooiste onder een lang kleed. Panty's daar doe je mee wat je wil vind ik, ik ben in de zomer getrouwd en had er geen aan, geen kat die het gezien heeft. Je moet dit op voorhand een keertje proberen als je je schoenen gaat inlopen wat het beste zit. Je hebt bij Torfs ook een spray die een zijdelaag op je voeten legt waardoor je ook minder kans hebt op wrijving enzo in je schoenen.
Groetjes,
ilse



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik23-2-2011 9:14:04

heykes,

ikzelf zou ook voor een gesloten gaan
nu als je er 2kunt kopen voor een aantrekkelijk prijsje altijd goed meegenomen

nylons ja ik ga dat ook zeker dragen ik draag die zelf nu al als ik een ook maar een klein stukje van been bloot heb (3kwart broek)

ik ga wel onder de zonnebank gaan enzo ook nog op de laatste week me bruin spuiten (heb dat al gedaan eel mooi resultaat ni veel geld)
en toch nog een nylon voel me daar gelijk beter in een vriendin van ons had da ook aan en op het feest zelf heeft ze die dan uitgedaaan

groetjes




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...