Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

haarspeldjes met steentje

  23-3-2006 17:00:16
Nog 8 dagen en dan is het voor mij de grote dag. Nu nog enkele details regelen. Mijn zus is op zoek naar haarspelden. Ze zal haar haar opsteken en wil er van die speldjes in draaien met een steentje in. Nu vinden we die niet. We zijn al naar Brugge en Sluis geweest. We zijn uit de omgeving van Brugge. Weet er iemand waar we die zouden kunnen vinden?

Davine
31/03/2006

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1051


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik23-3-2006 18:25:58

hey,
In de grote kledingsketens heb je dit meestal. Ben je al gaan kijken bij c&a, jbc, veritas...?
In gent is er ook een winkel in de veldstraat (vendome) daar zouden ze ok van die speldjes kunnen hebben.

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 8:23:41

Hey,

ja, bij Vendome hebben ze dat zeker. Maar ik heb de mijne bij de Veritas gevonden. In de Lange Munt in Gent zijn er ook zo'n winkeltjes waar je accesoires kunt vinden, onder andere spelden enzoe...

Groetjes,
Lieve



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 9:19:05

Hoi Davine

Ik ben ook van Brugge, en ik gebruik héél dikwijls van die speldjes... Ik koop ze bijna altijd bij H & M... Ze hebben ze niet altijd, maar meestal hangt er wel iets tussen op de bovenverdieping...
Groetjes xxxxxx



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik24-3-2006 11:07:17

hallo Davine
In de six in Brugge kan je er waarschijnlijk vinden.
Groetjes Ellen
amai nog 8 dagen, leuk hé.



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik24-3-2006 15:38:27

Hallo,
ik weet niet of ze in brugge een veritas winkel hebben. maar daar heb ik de mijne gevonden.
zelfs in 2 verschillende formaten.
ook met pareltjes te krijgen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...