Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen FDO

  26-1-2011 12:33:19
Lieve medebruidjes,

in oktober waren wij onze trouwringen gaan kiezen bij FDO. We twijfelden tussen 2 ringen en hadden dan gevraagd een nieuwe creatie te maken met de elementen wat we mooi vonden aan die 2 ringen in. (een gegraveerd lijntje,briljantjes, andere structuur,...). Hoe minder dagen er op de teller stonden, hoe meer ik begon te twijfelen. Wat als ze onze ringen brachten en het was toch niet wat ik wou?
Met een bang hartje en het schaamrood op de wangen namen we opnieuw contact op met FDO. We hadden geluk: onze ringen waren nog niet gemaakt, maar ze zouden er wel binnen de 2 weken aan beginnen. We hebben dan uitgelegd dat we toch niet zeker waren van onze keuze en of we eventueel nog een keertje mochten langs komen. De afspraak werd gemaakt. Ze hadden een paar ringen liggen die er min of meer gingen uitzien zoals de onze. Ik was zo blij dat ik ze op voorhand zag. Het was niet echt wat ik wou en ik had er niet echt een 'ooh' gevoel bij. We hebben de collectie nog eens mogen bekijken en hebben dan een ander paar gekozen (die er in oktober nog niet waren) die volledig beantwoorden aan wat we zochten. We hadden dan ook nog een financiële meevaller: deze waren 100 € goedkoper dan de vorige.
De mensen van FDO hebben geen probleem gemaakt en zijn steeds vriendelijk geweest, ondanks we wat 'moeilijke' klanten waren. Hopelijk verloopt de levering even correct en kunnen we de rest van ons leven genieten van onze mooie trouwringen!

Nog veel voorbereidingsplezier!

Ellen


Ellen
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1427


Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 12:36:39

Awel, wij hebben onze trouwringen daar ook gekocht.
Hangt ook een heel verhaal bij, waar zij NIETS problemen mee hadden en uiteindelijk gaan we ook nog een 70 euro terugkrijgen!

Héél klantvriendelijk daar!
Kan niet wachten tot begin mei, dan komen ze onze ringen leveren!



deborah
28-5-2011
 Meld misbruik26-1-2011 12:50:25

ja die zijn heeel klantvriendelijk, een echte aanrader
kan ook niet wachten tot ik ze begin mei kan ophalen, kijk er echt naar uit!
hebben ook een combinatie laten maken van 2 verschillende ringen dus ben echt benieuwd
maar als ik al de positieve reacties hoor, kan het gewoon niet slecht zijn!



Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 12:52:48

Beste,

Waar zijn ze gelegen? Ben ook geïnteresseerd om eens te gaan kijken. En hoeveel hebben je ringen gekost?

Nathalie



Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik26-1-2011 14:01:42

Nathalie, in Izegem moet je zijn.

De onze komen ook van daar :-)



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 14:04:33

Wij zijn onze ringen daar ook gaan halen :)!
Prachtige ringen en super service!

@ Nathalie: die zijn van Izegem: volledige naam fede di oro.
De prijs van de ringen hangt af van wat je wil en wat je budget is. Ze hebben "goedkope" tot dure ringen...

Wij gingen binnen met de gedachte "onder de 1000euro", maar hebben ringen gekozen van 1500euro.
Je bent ook helemaal niet verplicht om te kopen... je kan ook zeggen, "we gaan erover nadenken en terugkomen"



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 14:27:59

hoi

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere reacties. Wij hebben ook daar onze ringen besteld en zijn ook super-tevreden van de service!
Wij hebben ook allebei een nieuwe creatie laten maken, met oud goud van ringen van mijn grootmoeder en briljanten van mijn moeder (dat scheelde ook een hoop in de prijs natuurlijk)
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Vanavond toch eens horen hoever ze ermee staan :-)

groetjes
Joyce



Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 15:49:10

Hey,

Ik heb al veel goeds gehoord van FDO, weet er ook iemand hoeveel tijd je ongeveer moet nemen voor ze je ringen af hebben ?

Wij hebben namelijk nog geen ringen omdat we ook niet kunnen kiezen en echt schrik hebben dat we misschien iets kiezen dat we dan toch niet zo mooi gaan vinden ?

bedankt, ...
Groetjes,

Lynn



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 20:15:20

hoi Lynn,

Ze werken de ringen af per huwelijksdatum... Ik weet niet hoelang op voorhand moet bestellen, wij hebben de onze in oktober besteld voor ons huwelijk op 30 april, en omdat we toch wel heel benieuwd zijn naar het resultaat, heb ik hen daarstraks een mail gestuurd en ze lieten weten dat onze ringen bijna klaar zijn, en dat we ze waarschijnlijk eind deze maand mogen afhalen!

groetjes van een super-benieuwd bruidje
Joyce



Inge
16-4-2011
 Meld misbruik27-1-2011 12:48:33

Hoi iedereeen,

wat leuk om dit alles te lezen, wij hebben de onze ook daar besteld, heb net even gekeken in mijn map en wij hebben de onze op 23/10 besteld, vorige maand heb ik ook een mail gestuurd, omdat ik heel nieuwsgierig was en we kregen toen ook bericht dat we er waarschijnlijk eind deze maand mochten achter komen. ik ben dus aan het wachten op een berichtje dat we er achter mogen komen! spannend he!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...