TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yicke
26-2-2011
|
25-1-2011 15:30:10
Onze bloemen komen allemaal van bij Laenen. Op de onderstaande link kan je mijn boeketje voor de burgerlijke trouw zien, 't was wat ik wou: een boeket rond de bloemen. De foto is 's avonds genomen, na het diner, thuis. De vaas was er uiteraard niet bij hè! http://dl.dropbox.com/u/3302410/%3Cuntitled%3E.jpg Voor februari gaan zij ook de zaal, de kerk en de suite aankleden. We zijn al jaren trouwe klant en zijn nog nooit bedrogen uitgekomen. Als je mooie, strakke, sfeervolle bloemen wilt, dan ben je bij hen zeker aan het juiste adres!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
25-1-2011 15:59:42
@Yicke: Weet jij toevallig ook of ze zo kerk enzo aankleden buiten Leuven en de prijs enzo?
|
|
Katrien
6-8-2011
|
25-1-2011 17:35:02
Ziet er echt heel mooi uit !! Heb je nog een idee hoeveel je hiervoor betaald hebt ?
|
|
Yicke
26-2-2011
|
27-1-2011 16:27:02
Claudia: Ze leveren redelijk ver buiten leuven nog zelf, dus ik denk dat voor een ganse kerk aan te kleden, dat ook wel zal lukken. Je kan uiteraard best even contact opnemen met Chris of Fien zelf. Katrien: neen, ik heb geen idee van de prijs, mijn ouders betalen de bloemen en mijn man heeft mijn boeket betaald in november. Daarenboven zijn wij (mijn ouders) al van bij de opening van de winkel klant en koopt de hele familie bijna alle bloemen daar, ze waren trouwens ook uitgenodigd op onze trouw. Er is dus eigenlijk niet over de prijs gesproken en er was ook nooit sprake van naar een andere bloemist te gaan. Afgaande op de prijs van de bloemstukken en boeketten die ik er normaal gezien koop, gok ik dat het boeketje tussen de 25 en 50 euro zal liggen Voor wie interesse had: de meeste van onze bloemstukken die we gekregen hebben kwamen van bij Laenen. iedereen weet namelijk dat dat onze huisbloemist is. Het fijne was dat alle potjes perfect bij elkaar (en bij mijn interieur en onze stijl) pasten en ik nu een kas vol mooie vazen en potjes heb. Wie wilt stuur ik de links door naar de andere bloemen die we gekregen hebben van bij hen, dan kan je de stijl eens bekijken. Na 26/02 zal ik ook de foto's van de bloemen dan delen, voor wie interesse heeft. En ja, ik ben inderdaad een grote fan.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
29-1-2011 17:26:22
Hallo,
Ik ken geen bloemisten in Leuven, ben van Limburg vandaar... maar als je een foto of afbeelding hebt van hetgeen dat je wilt kunnen de meeste bloemisten dit wel namaken hoor. Zo heb ik het in ieder geval ook gedaan. Ik had ook een eenvoudig/strak boeketje met gerbera's. Dit was ons thema ook. Als je graag een foto wil kan ik je die wel doorsturen hoor. Je kan mij altijd een mailtje sturen (annelieswijnants@gmail.com).
Groetjes
Annelies
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|