Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing/cadeau bruidegom

  22-3-2006 13:35:05
Beste bruidjes,

ik wil heel graag mijn toekomstige verrassen op en omwille van ons huwelijk met iets origineels... Hebben jullie leuke ideeën voor gedichten, teksten of cadeautjes...? Ik ben hopeloos op zoek naar iets waarmee ik mijn vriend eens kan verrassen, hij verrast mij immers voortdurend met allerlei leuke zaken en ben er zeker van dat hij dat ook op ons huwelijk zal doen...

Graag jullie tips en ideeën!!!
Bedankt!!

Groetjes,
Saar
(25/08/2006)

Saar
25-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2501


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik22-3-2006 14:02:16

ik zou dat ook graag doen.....maar hij heeft al laten horen dat onze trouw al zoveel geld kost dat hij liever niets heeft. Ik weet niet goed wat ik moet doen. We zijn aan het sparen om volgend jaar te bouwen en gaan met onze kids in augustus al 2 weken naar Calpé. Misschien daar nog iets doen...



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik22-3-2006 14:32:01

Ik ga hem iets heel persoonlijks cadeau doen, dat ocharme maar 10 euro kost. Daarvoor kan ik het dus niet laten. Mijn vriend zegt immers ook voortdurend dat hij de trouw overdreven duur vindt!

Hij werkt in een trappistenbrouwerij en spaart trappistenglazen. Dus ga ik een trappistenglas laten graveren met onze namen en de huwelijksdatum. Ik ga hem dit dan geven tijdens de fotoreportage.

Misschien kan je ook zoiets persoonlijk verzinnen, hoeft niet veel te kosten. Het is de gedachte erachter die telt.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik22-3-2006 16:33:12

hallo, ik werk s'nachts en laat iedere avond een kaartje achter uit eenzelfde serie met daarop een persoonlijk berichtje. Steeds vergezeld met wat lekkers. Met dit begin ik een week voor onze trouw. Je kan het natuurlijk ook bij zijn lunch stoppen of bij het ontbijt leggen,...
groeten ellen



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-3-2006 17:45:19

Dat van Ellen vind ik heel origineel!

Ik geef hem ook een pakketje met vanalles en nog wat in. Hij gaat de dag voordien bij zijn neef slapen, en dat kan hij daar dan opendoen. Ik stop er zelfgemaakte koekjes in, een brief, muntjes (voor bij de eerste kus als getrouwd paar hihi), en nog een paar dingen. 't Zal allemaal niet veel kosten (want hij is ook al bezig dat de trouw zo duur is), maar tzal wel leuk zijn.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Saar
25-8-2006
 Meld misbruik23-3-2006 9:17:57

bedankt voor de leuke tips allemaal!! Ik ga daar zeker iets mee doen!

Groetjes, en allemaal nog veel succes bij de voorbereidingen!!

Saar



Paolina
22-7-2006
 Meld misbruik5-5-2006 11:49:11

heyla dag saar
kun je me de geschenk ideetjes es doormailen voor "echtgenoot?"
ben ook nog aant zoeken
alvast bedankt
Paolina



Evi

 Meld misbruik10-9-2007 20:12:45

Ik regelde dit ontbijt:
http://legoutmattina.homestead.com
Super de luxe aan huis geleverd!
Fantastisch !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...