Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft nog de praatpaal als gastenboek ?

  18-1-2011 19:23:30
Hallo,

Ik overweeg om de praatpaal te laten inhuren als gastenboek. Lijkt me leuk om achteraf nog eens beelden te zien van nuchtere en mssn later op de avond iets minder nuchtere mensen :)
Wij hebben in principe ook geen videograaf ofzo. Naast wat filmpjes opgenomen met digitale camera's van vrienden enzo zullen we geen ander beeldmateriaal hebben.

Zijn er nog die dit overwegen of hier ervaring mee hebben?

groetjes

Sofie
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1276


Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik18-1-2011 19:25:47

Dag Sofie,

Lijkt me een tof idee.

Ik wist niet dat je dit kon inhuren.

Heb jij zelf een idee van de prijs voor een avond?

Alvast bedankt!

Vicky



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik18-1-2011 19:50:18

Is idd wel een leuk idee, ben zo eens op één of andere site terecht gekomen (weet echt ni meer dewelke) en zag er wel super uit!



Sylvie
1-10-2011
 Meld misbruik18-1-2011 19:51:49

Wij hebben de praatpaal ook al geboekt, hebben er al heel goeie en toffe dingen over gehoord!!



lies
2-7-2011
 Meld misbruik18-1-2011 19:57:32

Dag Sofie,

ik vind het idd heel leuk... alleen niet echt goedkoop hé!
Wij zijn er nog niet uit....



Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik18-1-2011 20:03:30

Nee, inderdaad niet goedkoop.
Ik mocht kiezen tussen live muziek in de viering of dit :)
Uiteindelijk hou je hier een souvenir aan over, vandaar mijn keuze voor de praatpaal

Wie weet vind ik nog ergens live muziek voor een zacht prijsje... hehe dan heb ik volledig m'n gedacht :) vrouwen é



Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik18-1-2011 20:04:28

@ vicky
www.depraatpaal.be




Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 20:18:27

Wij hebben ook de praatpaal besteld...
Tjah 400 euro is niet goedkoop, maar het is een leuke souvenir!

Wij hebben dit gezien op de huwelijksbeurs vorig jaar in Gent! Mijn vriend was direct enthousiast... en het is ook zijn dag, dus van mij mocht hij dat zeker hebben :)! ik mag van hem zoveel, ik kon hem dat ni wijgeren, haha!



Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik18-1-2011 20:18:34

Wij hebben ook de praatpaal gereserveerd,
Ik zal het je laten weten hoe het was :-)



Elke
3-9-2011
 Meld misbruik18-1-2011 21:06:39

Hoi,

Wij hebben er ook voor rond gehoord en de prijzen schommelen van 250 tot 400 euro. Daarin zit meestal de avond huur plus dvd en de volgende dag zou je een code krijgen dat je het al online kan bekijken.



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik19-1-2011 8:45:25

Mijn nicht heeft dit gedaan, en dit was echt wel super om achteraf te zien :-). Wat de mensen niet weten, is dat - of je nu op die knop drukt of niet - die praatpaal continu filmt... Dus krijg je echt wel van die hilarische situaties wanneer mensen zich aan het 'voorbereiden' zijn om daar iets te gaan zeggen. Genante dinges knippen ze er dan wel uit :-D

Vind het tof, maar gezien dit al bij mijn nicht is geweest, twijfel ik wel om dit nog te doen...



julie
28-5-2011
 Meld misbruik19-1-2011 11:17:48

Hey,

Wij hebben hem ook gereserveerd! Ik kijk er al naar uit, maar denk altijd het slechtste, wat als er nu niemand iets moest inspreken. Dan betalen we dat allemaal voor niets. Maar dat zal wel niet zeker?

grtz!



Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik19-1-2011 12:01:57

@ Julie

In de voorwaarden staat dat ze kleine subtiele kaartjes voorzien op alle tafels zodat de mensen zeker weten dat ze dit kunnen doen.

Ze zorgen ook dat de dj een aankondiging doet.

En zoiets gaat mond aan mond zeer snel door de zaal.

Ik ga één van m'n vriendinnen inschakelen om de vraagkaartjes te veranderen tijdens de avond




caroline
20-8-2011
 Meld misbruik19-1-2011 16:06:28

Hela,

Wij hebben de guestcam op ons feest!! een soort caravan waar de gasten in moeten zitten en geanimeerd worden door 2 mensen. Kost niet veel meer dan een praatpaal en je hebt niet in het midden van je zaal een paal staan!
Kei leuk idee, moet je eens intikken op google.

groetjes



jurgen

 Meld misbruik19-1-2011 19:07:18

Op huwelijken waar wij zijn geweest, waren het meestal dronkelui die iets te zeggen hadden, en de inhoud was er dan ook naar.



Tom

 Meld misbruik5-2-2011 20:44:19




stijn

 Meld misbruik6-2-2011 1:24:49

kijk eens naar www.guestcam.be , de interactieve babbelbox met Big Brother!!!



Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik5-3-2011 22:06:49

wij vinden de praatpaal geen aanrader en jammer van het geld
wij wachten nog steeds op onze (juiste) dvd sinds 18 JUNI VORIG JAAR !
weggegooid geld!
we hebben de eigenaar al op alle mogelijk manieren proberen te bereiken zonder resultaat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info