Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misschien een leuke valentijntip

  16-1-2011 22:50:51
Hi meisjes,
Vorig jaar liet iemand op dit forum weten dat ze voor valentijn een fotoshoot had gedaan en haar vriend een persoonlijk prive-fotoboekje had gegeven. Aangezien ik dit een leuk idee vond, ben ik er ook voor gegaan en met een super resultaat. De fotoshoot viel heel erg goed mee. De foto's waren echt prachtig en mijn ventje koestert ze als niets anders.
Deze week kreeg ik van die fotograaf een mail dat hij opnieuw valentijn-fotoshoots doet in mooie B&B's.
Omdat ik hier vorig jaar op het idee kwam, geef ik de link hier opnieuw even door : www.artxpo.be/nocturne.html
Ik kreeg een mooie kortingscode voor zo'n shoot : AXP41 (zomaar €41 korting). Ik weet niet of iedereen deze code kan gebruiken. Maar omdat ik hem niet ga gebruiken... ik trouw volgende maand!!!!, kan iemand anders er misschien voordeel mee doen.
groetjes Roos

Roos
19-2-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1219


Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 7:28:49

Amai vlug verdient ... € 110 voor 1 u ...

Ik doe ook voor mijn aanstaande een boudoir shoot! Kijk er echt naar uit !



Sonia
5-6-2009
 Meld misbruik17-1-2011 8:52:17

Ik heb twee jaar geleden rond valentijn ook een fotoshoot gedaan bij artxpo. Bijzonder goed meegevallen!!! Ik vind mezelf helemaal niet fotogeniek maar hij echt ongelooflijk mooie foto's gemaakt. Ondertussen eerste zwangerschap achter de rug en ik ben o zo blij dat ik toen de shoot gedaan heb. artxpo is een echte aanrader.
Sonia



Tine
12-2-2011
 Meld misbruik17-1-2011 10:54:46

Hey Roos en Sonia,
Ik heb vorig jaar rond deze periode ook een fotoshoot gedaan in een bed&breakfast bij Artxpo. Ik sluit me aan bij jullie commentaar: heel leuke shoot en heerlijke foto's.
Mijn ventje vond het een superkado.
Ik heb ook de mail gekregen met de kortingscode AXP41. Ik mocht die doorgegeven aan vriendinnen. Interessant want de shoot kost dan maar €69.
Echt goeie tip!!!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...