Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suit supply

  16-1-2011 21:47:33
Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de winkel Suit Supply in Antwerpen?

Bedankt voor de info!

Grtjs

Joanne
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1969


Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik16-1-2011 23:08:26

Daar kan je voor weinig geld een net pak, geschikt voor meerdere doeleinden scoren. Dus niet enkel geschikt voor je trouwdag, maar die hij daarna goed kan afdragen.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2011 14:42:15

Hallo,

Heb je ook zo geen winkel in Maasmechelen Village? Wij hebben daar onze dassen voor de heren in de suite gekocht. Ze zijn betaalbaar en mooi, das positief, maar voor de rest heb ik er geen ervaring mee.

Groetjes
Annelies





Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 16:52:43

Mijn vriend gaat daar ook kijken voor zijn trouwkostuum.
Er zijn blijkbaar 3 verschillende formules die je kan kiezen.
- je kiest gewoon een pak uit het rek en dat passen ze een beetje aan
- je past 1 van de pas modelen en dat verstellen ze helemaal naar jou maten
(bij de eerste is het minder)
- of je kiest volledig zelf welk dat je wil: kleur, vorm, knopen, draad, .....

Blijkbaar valt het ook heel goed mee van prijs!



Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 19:05:22

Hebben jullie een idee van de prijs?

Alvast bedankt!



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik17-1-2011 21:58:06

Hoi

Mijn aanstaande gaat wss ook zijn pak daar kopen, we hebben er al eens een maatpak gekocht en dat kwam toen op een 300€ met manchetknoppen bij...

Al denk ik wel dat hij deze keer zijn pak volledig gaat laten samenstellen van scratch, dus dat zal wel iets duurder uitvallen, maar positieve is wel zijn echt pakken die je kan afdragen... integenstelling tot onze bruidsjurken ;-))

Veel succes!!






Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik19-1-2011 16:52:42

Hey bruidjes, wat benik blij dat dit forum bestaat. Wij zijn vandaag naar Suit Supply gegaan. Een heel lieve verkoopster, het kleintje met lang haar. Echt super dat ik deze winkel heb gevonden.
Het is zalig voor mijn verloofde om zijn kostuum zelf te kunnen samenstellen en op maat te laten maken. Het zal als gegoten passen.
Dus weeral iets van het "to-do lijstje" schrappen. En zo komer we eindellijk aan het getal 199, pff duurde lang. Maar de tijd vliegt en wij gaan er dan ook terug invliegen. Gisteren onze trouwringen afgehaald. Leuk om die al in huis te hebben. Mijn vriend moet alleen stoppen om die altijd te passen hihi. We zijn hier wel ver boven ons bedget gegaan. Ik krijg het er warm van maar ja, is dan ook voor altijd he.
Aan iedereen nog veel voorbereidingsplezier en nog eens aan allen bedankt voor al jullie ideetjes met iedereen te delen.
Grtjs Emmy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info