Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen van bij de jood

  16-1-2011 11:27:15
Heeft hier iemand van jullie,trouwringen bij een jood gaan halen?
Is het werkelijk zo goedkoper?
Wij zijn van plan om bij reitzer in Schulen (herk de stad) te gaan.
Maar als ik die foto's zie,betwijfel ik of ze daar moderne ringen hebben?Of zie ik het mis?
Nu ja,een keertje gaan kijken kan geen kwaad he ;)
www. handelsgids .be/herk-de-stad/reitzer-juwelen/

Mieke
3-3-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 5183


joke
13-8-2011
 Meld misbruik16-1-2011 19:02:56

hoi ik ben daar ook al gaan kijken hoor,
de winkel en zo is super oud dat klopt,
maar ze hebben wel toffe dingen hoor, en
je kan er ook foto,s afgeven van de ringen
die je wil en zij maken ze veel goedkoper na.

groetjes



Stéphanie
30-9-2011
 Meld misbruik17-1-2011 8:53:28

Hey..

Mijn verlovingsring komt van bij de Jood, en hij is supermooi, ook zijn we al een kijkje gaan nemen voor de trouwringen, en het klopt, ze zijn echt goedkoper!! En er zijn wel mooie modelletjes tussen hoor, daar moet je geen schrik voor hebben. Maar ik stel voor, dat je best zelf eens gaat kijken, want smaken verschillen natuurlijk! :)
Veel succes met je zoektocht, de onze is ook nog steeds niet afgerond ;)

Liefs,
Stéphanie



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 10:50:09

Je kan ook in Antwerpen gaan :)
Veel concurrentie haalt de prijs toch wel naar beneden! Wij hebben in Antwerpen bij Rikki Diamonds (tegenover het station, 1 van de vele winkeltjes daar) voor 600 euro onze ringen gehaald! Geel goud met 11 diamanten voor mij, en voor mijn verloofde een klassieke geel gouden ring.
Je kan er wat afdingen, maar de beginprijs lag eigenlijk zelfs al lager dan ik van andere juweliers zou verwachten... Vooral met die diamanten erin enzo. Afdingen doen ze omdat ze weten dat je anders gewoon naar de winkel ernaast gaat ;)

Ook een snelle service, op een halve week was alles klaar!

Veel succes :)



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik17-1-2011 11:51:36

Let wel op of je ook 18 k goud krijgt



nancy
8-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 13:30:33

Hoi,

wij zijn onze ringen gaan halen bij Millet in Antwerpen. Is gelegen net naast het Diamond center (shopping center). Hebben voor onze trouwringen 400 euro betaald met gravure incluis. Ze zijn wit-geel goud gecombineerd. Dacht Rijtstraat. Is geen winkel maar wel handelaar.

Veel goedkoper toch, niet? Bij ons zouden wij zo'n 800 euro betalen voor beide ringen.

Groeten

Nancy



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 14:33:50

Hoi, mijn verlovingsring komt ook van bij 't Joodje en is supermooi! Denk dat je in de winkel toch zeker 20-25% meer zal betalen!



Pauline
1-6-2013
 Meld misbruik18-1-2013 17:31:06

Hallo,
Wij gaan overmorgen (zondag) kijken voor ringen zowel in Schulen als in Antwerpen.
Ik las op een website ivm de juweliers in A'pen dat je daar moet afdingen op de prijzen... heeft iemand van jullie dat gedaan en is t gelukt?




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...