Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen Pink

  11-1-2011 20:36:03
Hallo, weet er iemand waar je trouwschoenen van het merk Pink kan kopen.
Ik ben op zoek naar het model Heaven.

Bedankt
Janny

janny
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2102


Romana
20-8-2010
 Meld misbruik12-1-2011 7:23:00

Hoi Janny,

Ik ben zelf vorig jaar getrouwd en heb mijn bruidsschoenen en die voor mijn bruidsmeisjes (van het merk Pink) besteld in Engeland via www.elegantsteps.co.uk . Prima service, veel keus in verschillende merken trouwschoenen, snel in huis (bij mij binnen 1 week), en de prijzen liggen veel lager dan in Nederland of Belgie. Het lijkt misschien eng om je trouwschoenen online te bestellen maar vooral als je al weet wat je wilt en ook de maat weet is het juist een goede optie. Maar ze hebben ook een een prima ruilservice. Ik was zelf voor 3 paar schoenen nog geen € 100 euro inc. verzendkosten kwijt , terwijl in Nederland bv de schoenen voor de bruidsmeisjes alleen al € 100 per paar waren. Ook heb ik hier mijn hold up kousen gekocht, huidkleurig met een ivoren kanten rand voor € 15,95, bij de bruidszaak vroegen ze hier € 40 euro voor!
Op de site staan de prijzen in Engelse ponden, maar je kunt aan aangeven dat ze in euro getoond moeten worden. Bovenop de prijs komen dan nog wel de verzendkosten , deze vallen echter mee en dan ben je nog steeds voordeliger uit!

Succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Romana








Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik12-1-2011 8:37:58

Bij Elena in Deinze, welke modellen ze hebben weet ik wel niet....



Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik12-1-2011 8:54:19

Dit is ook zo'n website, ik heb er wel geen ervaringen mee: http://www.bridalshoesuk.co.uk/index.html



lies
2-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 9:42:16

Even een kijke genomen op www.elegantsteps.co.uk, maar toch teleurstelling!
De ballerina's kosten niet veel, maar de schoentjes met hak komen zelden of nooit onder de €100 uit, regelmatig kom je er zelfs van €200 en meer tegen... Just to let you know



Romana
20-8-2010
 Meld misbruik12-1-2011 10:14:05

Lies, ik ben het met je eens dat als je gewoon op de site naar trouwschoenen gaat, je op de pagina behoorllijk prijzige schoenen tegenkomt, maar dat zijn dan ook schoenen van bepaalde (erg dure)merken. Als je kiest voor de merken die ze in Nederland ook verkopen, zoals Pink, rainbow club en else ben je echt wel voordeliger uit hoor! Het is misschien het beste als je eerst de prijzen na gaat in de winkels hier en dan kun je ze het beste vergelijken met de prijzen op de site...en beslissen of het de moeite is.

Groetjes,

Romana




fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik12-1-2011 10:26:01

Hoi Janny
Bij Tsjari in Breda 'voor mij dé bruidsschoenenspeciaalzaak' :) hebben ze dit merk ook.
Je kan even kijken op hun website of de schoenen er tussen staan even doorklikken naar merken en dan Pink aanklikken. Mijn vriendin kocht daar 2 jaar geleden haar schoenen en heb me toen voorgenomen om zeker es een kijkje te gaan nemen als het mijn grote dag zou zijn! we maken er met de dames ook een zalig dagje Breda shoppen van want Breda is gewoon schitterend, om te winkelen of gewoon niets te doen gezellig iets eten, windowshoppen (op donderdag alle winkels open tot 20u en 1 keer per maand koopzondag :) dus Tsjari valt daar normaal ook onder )
Laat alvast weten wanneer je jouw perfecte schoenen vond!
groetjes
Fatimma



Marita

 Meld misbruik12-1-2011 15:17:55

Hallo Janny,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben ze o.a. het merk Pink.
Je kan er altijd eens binnenlopen!
Nog veel succes in je zoektocht,
Marita
www.bruidsparadijs.be



Elise
7-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 22:36:58

Hoi,

Ik heb vorige week mijn bruidsschoenen gekocht, en blijkbaar zijn die van 'pink' :) Heb ze gekocht bij Gabrielli in Roeselare.

SUcces



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik5-2-2011 10:39:16

Ik heb juist naar die website gaan kijken. (http://www.elegantsteps.co.uk ) Blijkbaar zijn mijn schoenen ook van het merk Pink (gekocht bij Jagré) En het prijsverschil is bijna nihil. (en dat is dan zonder verzendkosten) Ik zou dus echt wel gewoon gaan passen in winkels. Dan zie je de schoenen tenminste echt en weet je ook waar je mee staat, wat goed zit, wat jou exacte maat is....



Cindy
27-5-2010
 Meld misbruik18-2-2011 12:06:59

Hoi,

Ben mogelijks ook al wel te laat met mijn reactie, maar als je weet welk model je van Pink wenst, kan je die bestellen bij Liliane Claes in Herentals. Deze hebben ook schoenen van Pink, maar niet elk model. Maar die kan je daar altijd bestellen. Ben daar zelf ook voor gaan kijken daar.
Succes!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...