Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reacties feest§zaal waerboom

  19-3-2006 17:53:35
Graag nog wat meningen over de Waerboom ( Groot Bijgaarde). Wij hebben onze feest daar op 30 juni 06 maar we worden zeer onprofessioneel behandeld. Weten bv niet in welke zaal onze receptie zal drgaan... en nog van die duistere zaken

Petra
30-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1009


Ann
20-5-2006
 Meld misbruik20-3-2006 5:35:26

oei, nochtans hoor ik overal heel goeie reacties van die zaal. VERY STRANGE indeed.

Blijven proberen om het uit hun mond te horen zou ik zeggen.

Veel succes.

Bij mij nog 61 dagen te gaan dus aftellen.....

Ann
20/5/2006



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik20-3-2006 8:07:44

Hallo,

Nog van die duistere zaken...?? Vertel, ik ben wel benieuwd want wij trouwen er ook op 22/07/06. Dus graag gedetailleerd verslag na jullie trouwfeest aub.

Wij weten inderdaad ook nog niet waar de receptie zal plaatsvinden, maar dat vinden wij niet erg, alle 3 de receptieruimtes (zowel binnen als buiten) zijn héél mooi. Voor de rest moet ik zeggen dat wij alles reeds vastgelegd hebben, menu, dranken enz en dat ze ons toch wel geholpen hebben bij het nemen van enkele beslissingen. Ik zou zeggen, vraag wat je denkt nog te moeten weten en ze zullen het wel zeggen.

Ik heb al uitgebreid rondgevraagd naar iedereen die er al een feest gegeven hebben en ze antwoorden allemaal 't zelfde, DE FEEST IS AF, niemand heeft er iets op aan te merken. Dus laat ons hopen dat dat bij ons ook zo zal zijn hé!

Groetjes, Evy
22-07-2006



Petra
30-6-2006
 Meld misbruik20-3-2006 16:11:44

Dag Evi,
Wel, wij hebben gekozen voor een dessertenbuffet, maar om het compleet te maken wou ik een pronkstuk laten binnen rijden,voor het binnen rijden wordt ons 125 euro aangerekend, ,nergens sta



Petra
30-6-2006
 Meld misbruik20-3-2006 16:11:47

Dag Evi,
Wel, wij hebben gekozen voor een dessertenbuffet, maar om het compleet te maken wou ik een pronkstuk laten binnen rijden,voor het binnen rijden wordt ons 125 euro aangerekend, ,nergens sta



Petra
30-6-2006
 Meld misbruik20-3-2006 16:18:39

hoi evi , lukt blijkbaar niet om mijn reactie gans te versturen. Als je wil geef me dan je mail adres dan zal ik mijne uitleg op ne mail.



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik21-3-2006 15:46:06

Hoi Petra, je mag me altijd mailen, kunnen we samen aftellen!!

evy.adriaens@skynet.be

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...