Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ben op zoek naar een sluier voor in men haar!

  6-1-2011 9:08:25
heey iedereen ,

omdat ik nog niet zeker ben wat ik met mijn haar ga doen enzo en nog twijfel of ik een sluier ga aandoen , ben ik op zoek naar een tweedehandse sluier omdat een nieuwe wel heel veel kost en als ik dan beslis om hem niet aan te doen vind ik dit wel een beetje weg gegooid geld !
mijn kleed is een wit kleed , en aangezieen n het eentje is met redelijk wat details ook op de achterkant zoek ik niet een niet al te lange .
als er iemand me daar mee kan helpen?

tevens zoek ik ook nog een stola om toch maar men schouders te kunnen bedekken.ik heb een maatje meer en kwil zo men iets bredere schouders wat camoufleren en aangezien onze trouw ook op negen april is kan het ook nog koud zijn. dus twee vliegen in 1 klap dan!

en als er nog mensen zijn die me kunnen helpen aan bruidsschoenen maat 39 mogen ook altijd iets laten weten
alvast bedankt!

groetjes

nathalie

nathalie
15-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 941


heidi

 Meld misbruik6-1-2011 10:24:09

mijn zus zocht ook een sluier, ik heb gegoogeld en vond een leuke site met leuke hebbedingetjes, we hebben een sluier, hoepelrok en handschoenen besteld en hebben deze al ontvangen (1week tijd, en dit met de feestdagen), site is; www.fashion-rouge.com



nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik6-1-2011 11:16:38

heey ,

dank je wel voor de link


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...