Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleuren suite

  17-3-2006 13:23:20
Hey trouwertjes,

Ik heb een probleempje en wou jullie mening even. Gister ben ik met mijn mamma haar suitekleed gaan kopen. Tis iets heel speciaals geworden. Echt iets voor de moeder van de bruid. Nu heb ik dat tegen mijn schoonmoeder gezegd en zij is vanmorgen met haar moeder naar dezelfde winkel gereden. Gevolg: zij hebben iets in net dezelfde kleur, stof en collectie gevonden als mijn mamma, alleen is het model anders. en dat is eigenlijk mijn probleem een beetje. We hebben er van het begin op toegezien dat iedere dame van de suite een andere kleur draagt en nu net bij de laatste persoon die nog iets moest hebben is het hetzelfde als mijn ma.
Wat denken jullie ervan?

Groetjes
Ann

Ann
19-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 567


Petra
30-6-2006
 Meld misbruik17-3-2006 13:39:38

Dag Ann

Bij mij idem probleem niet alleen de dames maar ook de heren. Mijn moeder had een keuze gemaakt, prachtig, mijn toekomstig schoonmoeder vond het niet mooi, tot ze het kleed in het echt zag, gevolg...Je kan al wel raden zeker??? Mijn traantjes kwamen al, nu heb ik de gerante van de winkel aangesproken en haar gevraagd "mijn spelletje" wat mee te spelen, resultaat schoonmoeder in andere kleuren.
Laat je vooral niet doen!!!Ik durfde muijn mond ook niet open trekken maar nu, ik heb zo iets van het is onze dag niet de super dag van mijn schoonouders. Lelijk gezegd maar zelfs onze huwelijksreis hebben we moeten veranderen, de menu...



Eva
2-6-2006
 Meld misbruik17-3-2006 14:15:06

Huwelijksreis veranderen???? Menu veranderen???? Wat is dat voor een zever. Het is toch jullie dag en daar heeft niemand wat mee te maken. Ook bij ons niet. Ze kunnen wel suggesties geven, maar dat is dan aan ons om die al dan niet te volgen. Jesus!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik17-3-2006 14:34:33

Dag Ann

Misschien is het wel mooi zo, dat beide moeders dezelfde kleur dragen, is ook mooi voor foto's en zo.

Ik vind wel dat ook de ouders tot zekere hoogte zelf mogen kiezen wat ze gaan aandoen, ze moeten zich tenslotte goed voelen in hun kleding, want anders lopen ze heel de dag ongemakkelijk. Mijn mamam wou eerst iets uit een gewone collectie, niet van de suite dus. Maar ik wou toch dat ze zich wat speciaal kleedde. Uiteindelijk is het iets van de suitecollectie geworden, maar wel nog iets dat ze nadien nog kan afdragen, licht aangepast. Zij straalt in haar ensemble en voelt zich er heel gelukkig mee.

Ik ben ermee akkoord dat het koppel zelf bepaald hoe de trouwdag eruit gaat zien. Mijn mama durft zich ook met alles te moeien, maar we proberen dan toch vriendelijk duidelijk te maken dat dit niet onze visie is. Maar persoonlijk vind ik toch dat de kledij die ze zelf dragen toch meer door hen beslist mag worden.

Alvast veel succes. Het zal wel goed komen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik17-3-2006 16:50:22

Hallo,

Ik zou het ook niet leuk vinden hoor, en m'n moeder of schoonmoeder ook niet. Ik heb vooraf gezegd wie eerst hun suitekleed kocht, dat de andere maar moest aanpassen. Mijn schoonmoeder was eerst dus mijn ma moest volgen naar wat mijn schoonmoeder gekocht had. Want ik ben zeker moest mijn schoonmoeder geen suitekleed gekocht hebben zou m'n ma dat ook nooit gedaan hebben, ze draagt namelijk nooit rokken, maar voor onze trouwdag wil ze wel een uitzondering maken.

Ik vind dat iedere ouder wel een mening mag hebben en 't is belangrijk om naar te luisteren zodat ze denken ook wat inspraak te hebben, maar de uiteindelijke beslissing is toch voor het bruidskoppel, 't is onze dag. Het is natuurlijk ook te zien wie de rekeningen betaald, wij betalen onze trouw zelf en beslisen dus ook alles zelfs, nadat we eerst gepolst hebben wat zij ervan vinden.

Groetjes, Evy
22/07/2006



SOFIE
7-7-2006
 Meld misbruik17-3-2006 19:19:56

Hey Ann,

Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad maar dan wel met mijn schoonzus ( vrouw van de broer van mijn vriend). Ze wist welke bruidsjurk ik gekocht heb en wou hetzelfde model in een andere kleur. Tot mijn trouwschoenen toe wou ze hetzelfde. Ik heb dit gewoon opgelost door mee te gaan en alles een beetje in het oog te houden en mijn zegje iets of wat te doen (voor zover ik dit kan) Vind dat iedereen een eigen smaak en inspiratie moet hebben.
laat hen dat op een beleefde manier duidelijk zijn en dan komt dit wel in orde.

Groetjes Sofie
07/07/2006



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik19-3-2006 16:02:40

Ik vind niet dat je hierover kunt vallen. Het is niet identiek hetzelfde ne de anderen dragen iets anders.



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik26-10-2006 15:34:58

Mijn moeder maakt mijn trouwkleed en ook haar kleren maakt ze zelf. Ze heeft al stof gekocht en ik heb dat ook eerlijk tegen mijn schoonmoeder gezegd. Mijn moeder wist al lang wat ze voor haar wilde maken en ze wil dat zo snel mogelijk doen zodat ze zich daarna kan concentreren op mijn jurk en de kleding van de bruidskindjes. Ze heeft wel voor een zeer neutrale kleur gekozen (petrolblauw) en een zeer eenvoudig model van jurk. Ik denk ook niet dat mijn schoonmoeder een heel speciale jurk zal dragen, eerder een broekpak of zo. Maar ze zal altijd eerst mijn mening vragen. Maar ergens ben ik er ook wel een beetje bang voor hoor. Het is niet evident om voor iedereen goed te doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...