Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress :-( - DJ laat het afweten

  20-12-2010 13:09:13
Hallo iedereen.

Even een berichtje om wat stoom af te laten.
Net nu ik dacht dat het meeste in orde ging komen, horen we dat onze DJ op onze trouwdatum een feest in de familie heeft. We moeten dus opnieuw op zoek naar een geschikte DJ...

Ondertussen ligt wel reeds de zaal voor de receptie vast, zijn de uitnodigingen ontworpen en hebben we binnenkort (hopelijk) een afspraak met de zaal voor het eten en dansfeest om daar ook alles vast te leggen. Zijn er veel bruidjes onder jullie die ook dergelijke zaken hebben meegemaakt? Hoe gaan jullie ermee om? Ik sterf haast van de stress, want ik heb graag dat alles ruim op voorhand volledig in orde is :-s

Wat moet er voor ons nog gebeuren: kostuum bruidegom, schoenen bruidegom, zaal dansfeest vastleggen (is al in optie), uitnodigingen afdrukken en nu dus...opnieuw een DJ zoeken. Hopelijk is het niet te laat.

Groetjes,

Sofie

Sofie
7-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1082


julie
6-5-2011
 Meld misbruik20-12-2010 13:39:04

wij trouwen een dag vroeger en je hebt al veel meer dan ons dus stress nog nie nodig



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik20-12-2010 14:36:46

Euhm ik zou dringend op zoek gaan naar een zaal =\ Als die niet beschikbaar zijn op je datum, sta je daar hé

Begrijp ook niet echt de logica aan je "planning".

Je zoekt eerst een DJ maar je weet nog niet echt waar hij zal spelen? Tenzij je wel al een optie ofzo hebt met je zaal, maar dan zou ik dringend beginnen kijken voor een voorschot te betalen dat je zeker die dag hebt....

Wij hebben meegemaakt dat onze video- en fotograaf het lieten afweten. Plezant is anders! Maar gewoon op zoek gaan naar een ander! Dat komt zeker wel goed!



Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik20-12-2010 20:17:47

Hoi,

Onze dj zei ook af enkele maanden geleden. Vooral niet panikeren, dat helpt toch niet. Het beste dat je kan doen is navragen bij familie of vrienden wie zij goed vinden, misschien kan je dan bij die dj eens onderhoren. En opnieuw prijzen vragen etc.

Nog veel succes met de zoektocht!

Groetjes,
Kendra



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik21-12-2010 16:24:04

Dag Sofie,

Geen paniek! Je hebt nog tijd genoeg om een nieuwe DJ te vinden. Als je een maand voor het huwelijk plots zonder DJ zit, dan is het even panikeren, als je dan ook plots niets meer hoort van de gemeente of je feest wel in die zaal mag doorgaan, dan is het even panikeren. Maar toch loopt de dag gewoon zoals je wilt en kan je er ten volle van genieten als je alles loslaat.

Ik zou zeggen vraag nog wat nieuwe prijzen rond, luister inderdaad eens rond bij familie en vrienden (best is natuurlijk pas getrouwde koppeltjes :-) ). Ik kan wel even het nummer van onze reddende engel doorsturen, maar moet thuis eerst even kijken in mijn doos met spullen van de trouw.

groetjes en nog veel succes en geen paniek!
eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...