Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoonvader als getuige?

  14-3-2006 16:40:34
Hey ladies,

Ik had een klein vraagje: mijn verloofde denkt eraan mijn vader te vragen als getuige. Het enige dat hem tegenhoudt is het feit dat hij daarmee misschien zijn eigen vader kwetst.

Maar je eigen vader als getuige vragen, wordt dat gedaan? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

En eerlijk gezegd weet ik ook niet of je je schoonvader als getuige kan nemen.

Bestaan daar regels omtrent?

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 833


davida
7-9-2008
 Meld misbruik14-3-2006 16:56:42

hey een vriendin van mij haar vriend vraagt zijn eigen moeder dus dat word nog gedaan en dat zorgde voor geen enkel probleem groetjes



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik14-3-2006 17:15:23

Je eigen vader is een ding, maar je schoonvader als je eigen vader nog leeft is een ander ding. Natuurlijk moeten jullie dat zelf beslissen. Misschien toch eens polsen aan zijn vader wat hij ervan denkt, dat hij zich niet gekwetst voelt. Zo'n zaken liggen echt moeilijk, weet ik zelf.
groetjes en nog veel succes.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-3-2006 18:28:55

Ik heb ook mijn vader als getuige gevraagd. Ik ben enig kind en heb een goede band met mijn ouders. Ik neem liever één van hen dan iemand van mijn vrienden, dan zou mijn vader zich ook wel gekwetst voelen denk ik.

Voor het vragen van een getuige bestaat er eigenlijk maar 1 voorwaarde: boven de 18 jaar zijn.



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik14-3-2006 21:09:05

eerlijk gezegd kan ik mij wel voorstellen als zijn pa zich gekwetst zal voelen. Ik denk dat het geen enkel probleem is om je eigen ouders te vragen!
Groetjes nathalie 28/07/06



gert
12-11-2005
 Meld misbruik15-3-2006 10:11:42

Mijn man had zijn vader als getuige, zowel voor de wet als voor de kerk. Geen enkel probleem hoor !

Groetjes,
Gert


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...