Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie voor tuinfeest

  14-3-2006 13:48:56
hallo allemaal
wij gaan trouwen in de zomer van 2007 en willen graag een tuinfeest geven met verschillende eetstandjes (verschillende landen, bbq, ...)
we zijn nog aan het twijfelen om in eigen tuin te doen of ergens een locatie met heel fijne tuin
we willen namelijk ook de kerkelijke viering doen in de tuin met rent-a-priest
heeft er iemand een idee van een fijne tuinlocatie. wij wonen in opwijk maar het mag zowat overal zijn in belgie

karin
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2876


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-3-2006 14:39:27

zo'n scenario had ik eerst ook in gedachten voor mijn trouw ...

maar aangezien ik in belgie woon is het nogal moeilijk om te rekenen dat het goed weer is .. dus hebben we het toch maar bij een tradionele kerk gehouden met een feest in een zaal daarna (weliswaar geen gewone zaa



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-3-2006 14:40:08

weliswaar geen gewone zaal, maar eigenlijk een deel van een fort dat is omgebouwd tot feestzaal/semininariezaal

best wel gezellig en lekker in't groen

Mieke
13/05/06



karin
18-8-2007
 Meld misbruik14-3-2006 15:11:10

en waar was dat dan juist?



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-3-2006 16:16:15

dat is in outfort in hoboken

www.outfort.be

je hebt daar ook een heel groot terras aan naast de vijver ... maar natuurlijk, als het regent heb je daar niet zoveel aan.

groetjes
Mieke



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik14-3-2006 16:28:56

Ik zou zeker en vast "De Architect" in Sint-Kwintens-Lennik aanraden!

http://www.de-architect.be/

Daar kan je als het zou regenen ook binnen heel tof feesten. Het is een soort oude schuur die helemaal opgeknapt is. Echt tof.

Ook "De Beekhoeve" in Landen is heel mooi (oude gerenoveerde paardenstallen), maar daar vind ik geen website meer van...

Veel succes nog!
Fieke
7/07/2007



Georges

 Meld misbruik12-4-2006 14:20:10

Ga zeker eens een kijkje nemen in Brakel-Zegelsem
Mooie vierkantshoeve met tuin en binnenkoer. Rent a priest is er mogenlijk : altaar en kerkstoelen aanwezig. Rode loper-parasols-staantafels-tafels-stoelen-versiering-e.d. is aanwezig Overnachting kan in de onmiddelijke omgeving. Bij regen weer binnenruimten (feestzalen) mogenlijk. Vrij van traiteur!!!

Voor vrijblijvende inlichtingen :

hofvandeputte@pandora.be
055456355 /0486899410




Stefaan
7-7-2007
 Meld misbruik16-5-2006 14:22:28

Hallo,

Ik kan jullie niet verder helpen. Want ik zit naar hetzelfde antwoord te zoeken. Wij hebben hetzelfde idee voor onze trouw ook in de zomer van 2007. Weet er iemand LOCATIES tussen GENT en MALDEGEM? eventueel ook traiteurs die barbeque's doen voor een redelijke prijs?


Veel succes karin!



Evi
4-8-2007
 Meld misbruik9-1-2007 17:47:53

Dag Karin,

Wij zijn net verhuisd naar Opwijk en hebben ook trouwplannen voor deze zomer. Ook wij zijn aan het twijfelen of we onze eigen tuin zouden gebruiken of niet. Wat hebben jullie intussen beslist? Mogen we weten hoe jullie plannen er uiteindelijk uitzien?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info