Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning namiddag voor de suite?

  13-12-2010 21:42:26
Hoi,

Bij ons kan je enkel in de voormiddag trouwen op zaterdag (Beveren-waas).
Wij zouden daarna een lunch doen voor de suite en daarna onze foto's.
Hebben jullie een "activiteit" ofzo voorzien voor de suite voor de uren tussen de lunch en avondfeest?

Groetjes
Elke


Elke

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1023


Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik14-12-2010 9:58:13

Neen sorry kan je niet helpen.

Wij trouwen om 10u30 voor de wet en daarna komen we met de koets weer naar huis om broodjes te eten met de ganse bende om dan rond 14u te vertrekken naar de kerk daarna sluit de receptie daar mooi op aan omdat ons vervoer zo traag is (de koets) Misschien kun je ook een heel traag vervoermiddel voorzien



Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik14-12-2010 12:27:24

Hoi Elke,
Wij hebben hetzelfde. Wij trouwen om 11u voor de wet en om 16u is pas onze viering.
Daartussen is er een broodjesbuffet voorzien voor de suite en gaan wij foto's trekken.
Bij ons is er een mooi groot terras aan dat ook voor ons is gereserveerd dus als het goed weer is kunnen de mensen buiten zitten en de kindjes spelen.
Van zodra iedereen met iedereen wat aan het praten is gaat de tijd wel vlug vooruit hoor!
Je kan de suite ook meenemen om foto's te trekken? Vrienden van ons hebben dat ook zo gedaan en dan is de middag heel snel om.
Eerst waren er foto's van hun alleen en daarna stonden hier en daar wat familie en vrienden mee op. Heel leuk effect!
groetjes



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-12-2010 12:58:33

Wij gaan op fotoshoot met heel de suite. We nemen eerst een aantal foto's met de suite en daarna brengen wij ze naar een soort van taverne om een hapje te drinken en eten terwijl wij nog even foto's van ons alleen gaan nemen. En dan samen weer terug...



Elke

 Meld misbruik15-12-2010 17:58:28

Merciekes iedereen!
Tja een traag vervoermiddel is bij ons geen optie aangezien we 18 km moeten rijden voor het wettelijk huwelijk.
Dat is wat ver vrees ik voor een koets.

Maar ze een stuk meenemen voor de foto's kan wel leuk zijn.

Groetjes
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...