Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pasbeurt achter de rug

  13-3-2006 9:42:23
Zaterdag mijn eerste pasbeurt gehad! Maar wat bleek: mijn rok was een heel stuk te groot! Ik was tss de aankoop en nu zo'n 4 kilo afgevallen... Ze gaan nu retouches doen, maar collega's zeggen dat dan de vorm helemaal uit de rok is... Zijn er nog die hier ervaring mee hebben?
Groetjes!
Isabelle 20/05/2006

robben
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1044


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik13-3-2006 9:54:10

Hey ,
ik moet nu woensdag terug.... ( 1 ste pas )
Ben benieuwd..ben wat bijgekomen denk ik??



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-3-2006 10:36:45

Isabelle, ik zou mij zeker geen zorgen maken!!

Moest ik zelf een rok moeten inleggen, is de kans groot dat ik gezien mijn totale onhandigheid de vorm uit de rok zou halen... Maar, ik zou mijn vertrouwen stellen in de mensen van de winkel. Die weten echt waar ze mee bezig zijn. Je hoort soms van die horror-verhalen over totale mislukkingen en het is vreselijk dat zulke dingen echt voorkomen. Maar de kans is uitermate uitermate uitermate klein dat je zoiets overkomt. Vetrouw er maar op, die mensen weten echt waar ze mee bezig zijn!!



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik13-3-2006 12:17:44

Hey Isabelle

Bij mij was het ook zo dat er vanalles moest aangepast worden aan mijn kleed na de eerste pasbeurt. Had er eerlijk gezegd ook een beetje schrik voor, maar afgelopen zaterdag had ik mijn tweede pas en hij paste als gegoten !!!

Totaal niets om je zorgen over te maken dus !

Groetjes

Lien
26/05/06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik13-3-2006 12:24:25

Ik heb net hetzelfde meegemaakt.

Ben ook 5 kilo afgevallen sinds ze mijn maten hebben opgenomen. Toen ik voor mijn 1ste pas ging, was vooral de top veeeeeeeeel te groot, zeker 2 maten. Die moet dus ook helemaal versmald worden. En de rok was iets te groot, die gaan ze ook volledig verstellen.

Maar die mensen zijn echt wel professioneel en ik reken erop dat het model helemaal terugkomt. Nu was het echt geen zicht...



robben
20-5-2006
 Meld misbruik13-3-2006 13:43:49

Thanx, ben nu toch wat gerustgesteld! 4 mei heb ik mijn tweede pasbeurt! Hopelijk is het dan in orde! Kwastie van nu op gewicht te blijven :)



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik13-3-2006 13:50:23

Hallo Isabelle
Zaterdag had ik ook mijn eerste pasbeurt.
Ik was een kilootje aan gekomen maar de jurk was toch nog een groot stuk te groot.
Ik heb wel vertrouwen in de winkel.
Groetjes Ellen



An
13-8-2005
 Meld misbruik13-3-2006 21:43:18

Hoi Isabelle,
Als ik mij goed herinner heb je je kleed van bij Issa Moda. Ik had daar vorig jaar ook mijn kleed gekocht. De service is er goed hoor. Bij mij was enkel de lengte niet goed, voor de rest paste het. k Was dan ook pas de laatste week 3kg afgevallen zodat het op de dag zelf iets losser zat, maar dat stoorde absoluut niet.
k Zou zeggen, heb vertrouwen in het team van Issa Moda.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...