Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jonge suitekledij grote maten

  11-3-2006 18:28:48
Hallo, mijn zus heeft ongeveer maat 48. Ze kan dus bijna enkel terecht in de winkels voor grote maten. We zijn vandaag al bij Pheadra langsgeweest, maar we vonden de kledij daar veel te klasiek en te oud. Hebben jullie geen goede adresjes voor jongere mode voor een maatje meer?
Groetjes
Miet

Koen
17-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 3181


Brenda

 Meld misbruik11-3-2006 18:53:55

Ik heb mijn kledij gevonden bij ceremonie steven in torhout. Echt een aanrader je vind er verschillende merken en men maakt er ook op maat . ik zelf heb ets op maat aten maken en ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en al zeg ik het zelf het was prachtig echt dat wat ik wou en binnen mijn buget. Mijn zus trouwt 31maart en ik ben vorige week voor de eerste kker geweest en mijn kleed met jasje zal af zijn tegen de trouw wel moet ik elke week gaan passen maar dat komt er natuurlijk van als je zo lang wacht. Mijn mama geeft daar trouwens ook haar kleren gevonden . Ikmoet zeggen echt een aanrader. Zeer vriendelijk ,...

groetjes brenda



Evi
2-9-2006
 Meld misbruik12-3-2006 12:50:35

Hallo Koen,

Voor mijn trouwkleed ben ik bij Dianna David geweest in Meise. Zij doen ook avond en suitekledij. Mijn moeder die ook zwaar gebouwd is, gaat haar suitekledij daar op maat laten maken. Ze hebben een hele toffe manier van werken. Zo kunnen ze de kledij aanpassen aan jouw figuur. De mindere puntjes weten ze perfect weg te moffelen en de sterke punten weten ze dan weer te accentueren. Echt een aanrader voor je zus. Je hebt er ook verschillende prijsklasses. Je beslist dus zelf hoeveel je wilt uitgeven. www.diannadavid.com
Groetjes,
Evi



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik12-3-2006 15:12:41

Heel mooie kleren voor jonge mensen met grote maten verkopen ze in de paprika.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...