Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau voor getuige

  12-5-2003 14:39:45
Op 20 september trouw ik en dan zal mijn beste vriendin getuige zijn. Ik zou haar graag een mooi cadeau geven om haar te bedanken voor al haar hulp tijdens de voorbereidingen, maar ik weet niet goed wat. Heeft er iemand een leuk of origineel idee?

Sandra
20-9-2003
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1686


Charlotte

 Meld misbruik19-5-2003 9:50:06

Hoi Sandra,

Mijn beste 2 vriendinnen zijn bij mij getuigen op mijn huwelijk en ik geef hun een zilveren armband. Deze krijgen zij op de ochtend van mijn huwelijk zodat ze hem de hele dag al kunnen dragen. Ook steekt de kapper die mijn haar doet hun haar ook mooi op.

Succes

Charlotte



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik19-8-2003 15:30:55

hoi sandra..dit is misschien wel n leuk idee,je pakt n klein blanko doosje<gevuld met snoep of iets anders wat je leuk vind!!!>je maakt een klein mooi gedichtje of een andere leuke tekst,plak dat op t doosje met leuke stickertjes,folie eromheen<doorschijnende>met een mooie strik vastzetten.tussen die strik een mooie pen vastzetten.pen laten ingraveren.b.v.met haar naam&jullie trouwdatum&namen.kan ze dat meteen die dag gebruiken als getuige..&dan heb je n leuk klein cadeautje..succes ermee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...