Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafels

  9-3-2006 15:41:41
Hallo iedereen,

Ik ben nog op zoek naar een geschikte tafelnamen. Wij hadden aan de namen van verschillende bieren gedacht (omdat zo'n beetje in die sector zitten). Maar hoe versier je dan een tafel? We dachten eerst een grote fles van dat bier op tafel, maar dat is maar van weinig soorten te krijgen. Hebben jullie ideeën? Of hoe noemen jullie je tafels, en hoe versier je ze?

Groetjes,
Kelly

Kelly

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 892


Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik9-3-2006 16:34:12

Halo Kelly
Wij zijn van Brugge en nemen belangrijke plaatsen in Brugge. Op die plaatsen nemen we dan een foto van ons zelf. Deze foto's komen op tafel op een klein schildersezeltje.
Groetjes Ellen



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik9-3-2006 16:55:19

Mijn toekomstige werkt in een trappistenbrouwerij, ik had ook al gedacht om de tafels naar de verschillende trappistensoorten te noemen. Aangezien er daar maar 6 van zijn, en we 10 tafels hebben, lukt dit ook niet.

Maar als je gewone bieren neemt, heb je toch veel keuze. Je hoeft geen grote fles te nemen, als die er niet genoeg zijn, maar je kan ook werken met bv. brouwerijartikelen. Een grote pul, een reclamebord, een spiegel, een aantal grote flessen, ...

Elke eerste zondag van de maand is er een brouwerijartikelenbeurs in Merksem, waar je enorm veel van die dingen vindt.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Kelly

 Meld misbruik9-3-2006 22:39:59

Hey Lindsay,

Waar in Merksem is die beurs dan? Dat lijkt me wel een goed idee, om daar eens gaan te kijken.

Groetjes



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik10-3-2006 7:56:01

Hoi Kelly,

Het is blijkbaar de 2de zondag van de maand. Dus deze zondag, 12/03, van 9u tot 12u.

Zaal Bart - Sint-Bartholomeusstraat 9a - 2170 Merksem.

Je kan er echt goedkope dingen vinden, natuurlijk vragen ze voor de collector's items vaak wel veel geld.

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...