Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mauritius

  26-11-2010 14:49:03
Hoi bruidjes,

Wij hebben onze huwelijksreis geboekt ! Het worden 10 dagen Mauritius ! We boekten dit via mauritiustravel.nl, een reisbureau dat ik hier op het forum al dikwijls vermeld zag staan. We zouden het anders via Neckerman/Jet-Air geboekt hebben, maar via Mauritius Travel heb je veel meer keuze qua hotels en je krijgt ook kortingen enzo.

Wie heeft er nog ervaring met Mauritius Travel ? Verloopt alles van papieren enzo vlot ? En krijg je dan de tickets/papieren thuis gestuurd ? Ze zijn erg snel en correct in hun reacties via mail, dus dat vind ik wel positief. We moeten nu binnenkort de betaling doen, dus ik hoop dat alles in orde komt :-)

Nu vroegen we ons af, als je normaal op de luchthaven toekomt, dan ga je naar de desk van Neckerman/Jet-air. Hoe verloopt dit dan nu ? En moest er iets fout lopen, kan je dan ergens naartoe ?

Misschien wat domme vragen, maar als je online boekt, dan heb je zo toch het gevoel dat er misschien iets kan mislopen. Of misschien ben ik gewoon een pietje precies :-) ...

Groetjes Jolien

Jolien
5-3-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2538


Kim
21-5-2011
 Meld misbruik26-11-2010 16:08:03

Welk hotel hebben jullie geboekt? Ik heb ook al 2 prijsaanvragen bij Mauritius travel gedaan maar we twijfelen nog :) Met je vragen kan 'k je helaas niet helpen, sorry ..



Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik26-11-2010 16:16:15

Wij boeken altijd online. Op de luchthaven heb je gewoon je tickets reeds bij je en check je meteen in. Heel gemakkelijk ;)



lise
6-5-2011
 Meld misbruik26-11-2010 16:54:37

Ik had inderdaad ook graag geweten welk hotel jullie geboekt hebben. En als ik onbeleefd mag zijn ook hoeveel jullie ongeveer betaald hebben? Ik had ook een prijsaanvraag gedaan omdat ik hoorde dat ze veel korting geven en de prijs nog relatief meevalt maar na het krijgen van de offerte toch een beetje teleurgesteld in de prijs en ook in de korting. Maar misschien had ik juist een hotel gekozen die niet zoveel korting heeft... Dus daarom mijn onbeleefde vraag. Verder kan ik je ook niet echt helpen met je andere vragen. Ze hadden wel naar mij teruggebeld en was een heel vriendelijke mevrouw dus ik zou er wel op vertrouwen dat het in orde komt!

Groetjes



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik26-11-2010 17:59:49

Lise, idem hier, was ook wel benieuwd naar de prijs ;) Heb nu van een aantal prijzen gekregen maar vind 't toch ook nog veel hoor, zeker aangezien het steeds maar om 7 nachten verblijf ("10 daagse vakantie") gaat .. Wij zouden toch liever wat langer gaan.



M.
18-6-2011
 Meld misbruik27-11-2010 13:36:44

Het inchecken zal inderdaad vlot verlopen. Je krijgt nl je tickets thuisgestuurd. Het enige wat jullie moeten doen, is kijken op het bord waar/welke rij je kan inchecken ( bagage afleveren) en that 's it !

Welk hotel hebben jullie gekozen?



Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik27-11-2010 19:40:59

We hebben gekozen voor hotel Le Canonnier. We hadden ook nog andere hotels, maar het ene was dan iets minder, het andere iets te duur :) We krijgen 200 euro korting omdat we snel boeken (dus als je de offerte krijgt en binnen 3 dagen boekt, dan krijg je nog eens 200 euro korting). We blijven 8 nachten, verblijven All - Inclusive en betalen nu iets van 3500 euro. Dit met transfer (hotel-luchthaven) inbegrepen, TGV, vlucht, hotel, extraatjes (huwelijks-dingen die je dan krijgt), ... Ik vind dit een mooie prijs, als we het zelf uitrekenden (met de tarieven van op de website van het hotel) dan kwamen we een veel hoger bedrag uit !

Groetjes Jolien



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik15-12-2010 15:57:34

Hallo,

Wij zijn in augustus naar Mauritius geweest, ook via Mauritius Travel. Alles was perfect! Ook de afhandeling is perfect verlopen! Geen zorgen maken...

Wij hadden via Mauritius Travel ook de afhaling aan de luchthaven geregeld. Afhankelijk van het hotel moet je wel nog een einde rijden (één uur, hotel Beau Rivage). Kost niet zoveel meer hoor en is wel gemakkelijk.

Het is echt een droomreis, niet goedkoop, maar wij hebben geen seconde spijt gehad. Zalig genieten met jullie tweetjes...

Als je nog vraagjes hebt mag je mij altijd mailen (annelieswijnants@gmail.com).

Groetjes
Annelies



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums