TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
26-11-2010 8:17:15
Hey Lindy,
Mijn trouwjurk was een zwarte rok met een turquoise top.
Mijn bruidsboeket waren witte calla's met hier en daar een zwart cobrablad tussen en dat allemaal samengebonden met een turquoise lint.
Ik zou het kleurthema persoonlijk doortrekken en voor een wit boeket gaan met een klein zwart accent erin.
Groetjes,
ilse
|
|
veronique
13-9-2008
|
26-11-2010 11:00:27
Hey Lindy,
het zou inderdaad wel mooi zijn als er punten terugkomen bij jullie allemaal. Daarom zou ik bij zwart-wit-rood blijven en er geen blauw bijnemen. Hoewel blauw op zich wel heel mooi kan zijn, vind ik het naast zwart nooit mooi.
Zwarte rozen heb ik nog nooit gezien, wel witte bloemen die in inkt gestaan hadden en dan donkerder waren, maar dat is echt niet mooi (hoewel ze naar het schijnt wel bestaan (gekweekt) maar het is misschien een soort donker paars?)
Op www.thegreenspot.be kan je onder 'bruidswerk' twee foto's zien van mijn boeketje met donkere calla's en baccararozen, met een wit-zwart kleed. In het echt was het nog iets donkerder rood dan op de foto.
Veel plezier!
|
|
Lindy
9-7-2011
|
26-11-2010 14:05:13
Hallo,
Bedankt voor de reactie.
Ik heb het eens besproken met mijn vriendin en inderdaad we gaan voor zwart, wit en rood. We gaan dit ook doortrekken het donkerrood bij de bruidsmeisjes en in de feestzaal ook het rode als accent gebruiken.
|
|
Emmy
13-8-2011
|
26-11-2010 16:38:33
Hey Lindy,
wie ben ik natuurlijk, maar wil je misschien 1 tip geven, let op dat het allemaal ook niet te donker wordt he, zou dus ook wel veel wit gebruiken
Grtjs
|
|
Lindy
9-7-2011
|
27-11-2010 12:31:19
Hey
ja hoor Emmy, jij mag dat gerust zeggen, daar dient het ook voor hé . We gaan dat proberen oplossen door dan ook in de zaal de aankleding van tafels enz... wit te doen.
Ook ikzelf ga op mijn kleed dan zoeken voor witte accesoires.
Bedankt
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|