Terug naar overzicht
Hoi Steffi, Ik heb mijn kapsel én make-up laten doen door Kelly Lenhardt. Tarieven kan je terugvinden op haar website (even googlen). Ik was er supertevreden over en zou het zo opnieuw doen!
Steffi, Mijn collega doet make-up en bruidskapsels in bijberoep: www.phantastique.be Zij gaat ook mijn make-up doen als ik trouw... Prijzen vind je op de site... Eigelijk heel simpel: ze vraagt 25 EUR/u gr, Karine
Hoi Steffi, Over goeie kapsters in de buurt van Antwerpen durf ik niets te zeggen aangezien ik daar niet vandaan kom. Maar een misschien een tip voor de kosten. Je kan namelijk ook naar het kapsalon toe gaan (meeste laten het thuis doen), dat scheelt zeker in kosten en de kapster heeft dan ook meer mogelijkheden omdat ze al haar spullen tot beschikking heeft en in haar eigen omgeving is. Ik heb zelf gekozen voor een los kapsel, lang haar met krullen (best ingewikkeld als het lang goed moet blijven zitten)en heb ook besloten om s'ochtends naar het kapsalon toe te gaan. Ik geef toe het kost wat meer moeite en tijd maar ik ga voor het beste resultaat. Groetjes Lizzy