Terug naar overzicht
Ook voor mij welkom. Ik heb ook kort haar en ga het niet laten groeien!
Ik heb ook kort haar, maar ben het wel aan het laten groeien. Het gaat wel nooit lang genoeg zijn om op te steken dus ik dacht iets te doen met curlies. Er zijn inderdaad weinig mooie kapsels te vinden voor kort haar. Meestal is het gewoon mooi in model gebracht, maar vind dat zo gewoon voor de trouw.
Hallo, Weet niet of je er wat aan hebt maar heb onlangs iets van fijne pareltjes gezien die ze er met behulp van een stijltang in doen zo heb je een effect met kleine pareltjes in je haar, ik denk dat zoiets vanzelf moet kunnen als je kort haar hebt, het was bij Claire's dat ik het heb gezien.. Grtjs Chrisje
Chrisje, Alvast bedankt voor de tip. Ga daar zeker al eens naar kijken. Grtjs
las je in het nederlands googled krijg je niet veel resultaten, maar ik zocht voor mijn trouw een los, halflang kapsel en heb uiteindelijk mijn goesting gevonden door te googlen op 'wedding hairstyles' en alle mogelijke andere combinaties in het engels (hier alvast een link: http://www.google.be/images?um=1&hl=nl&tbs=isch%3A1&sa=1&q=wedding+hairstyles+short+hair&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= het gelijkaan teken meenemen in de link ) veel succes met de zoektocht