Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal famillia te Nijlen

  23-11-2010 19:44:01
Hallo trouwcollega's heeft er iemand ervaring met de zaal famillia te Nijlen?En met de huisdj?
Wij trouwen op 19 augustus.
Ik ben er al eens naar een avondfeest geweest en was heel goed maar toen hadden ze een andere dj.
En de dj zorgt toch grotendeels voor de sfeer he.
groetjes


kelly

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1376


chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik23-11-2010 20:03:29

Hey,

Mijn broer gaf daar zijn feest destijds en het was af echt waar, alleen hoor ik hem dikwijls zeggen tegen mij dat het wel veel geld heeft gekost...
Zij hadden toen een gemengd buffet, lekker was het zekers.
Ze hadden wel een eigen dj dus daar kan ik niks van zeggen,sorry..

Grtjs nog



vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik23-11-2010 20:51:24

Dag Kelly,

wij zijn op 17 september getrouwd en wij hebben onze feest in zaal Familia gedaan en wij hadden hun huis DJ genomen. Ik had op verschillende plaatsen geweest voor offertes en Familia was veruit de goedkoopste !! Ik had een formule genomen met drinken all-in dus ik wist perfect op voorhand hoeveel ik moest gaan betalen. Alles is daar perfect verlopen: eten, garcons, muziek, ... ik kan nergens iets slechts van zeggen. Een echte aanrader . Nog veel succes

Vanessa



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik24-11-2010 10:03:56

Wij trouwen op 4 juni en ons feest is ook in de Familia.
op aanraden van vrienden ben ik daar naartoe geweest. Veruit de beste qua prijs/kwaliteit vind ik. Zaal zelf vind ik ook héél gezellig en mooi.
Wij nemen ook de huisDJ.

Volgens mijn getuige (heeft er al enkele feesten gehad) is het een sfeermaker. Speelt naart schijnt wel minder "moderne" muziek, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de mensen die feest gaven, dat niet wilden he.

Wij nemen de BBQ met pronkijs en 's nachts nog een fritzakje met saus en schepijs.



kelly

 Meld misbruik24-11-2010 18:33:21

Hey dank je vooor de reacties!Ik vond de prijs verhouding ook goed meevalle en dit gewoon tot het einde geen xtra kosten wij zijn onder andere ook naar haf van nazareth geweest ook een supper mooie lokatie maar wel pak duurder En alles na 3 uur op vrijdags nog extra kosten.
Hebben de zaal vastgelegd maar moesten geen contract tekenen en ook geen voorschot was dit bij u ook zo Kelly?Koen zei wel dat hij het genoteerd had maar heb niets moetten tekenen.Ik zal eens maile se naar die huisdj of die hopelijk nog vrij is.
Oh ik wist niet dat die puntzakjes hadde das ook wel heel leuk!!



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik7-12-2010 12:59:51

Wij hebben niets moeten betalen en tekenen. Heb enkel via mail moeten laten weten dat we hun zaal namen en daar heeft hij op bevestigd. Deze mail hou ik bij als "contract". Ook de huisDJ is via mail geregeld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info