Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt ook op 10 december ?

  17-11-2010 9:15:16
Hallo !

Ik vroeg mij af of er hier nog mensen zijn die trouwen op 10 december ?

Wij hebben deze datum gekozen omdat ik een feest in de kerstsfeer wou, dus is het thema van ons huwelijk ook kerstmis. We hopen op droog weer en heel veel gezelligheid.

Groetjes,
Hilde


hilde
10-12-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1104


Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik17-11-2010 11:11:24

Hallo Hilde,
 
ik trouw niet in december, maar mijn broer is een paar jaar geleden wel in december getrouwd. Het was toen vrij koud, maar het was een stralende dag met een overvloed aan zon! Hij heeft dat jaar in december veel meer zon gehad op zijn trouwdag als eenders welk kopper dat dat jaar in augustus is getrouwd :-). Ik heb een collega hier op het werk die op zaterdag 11 december trouwt. Zij hoopt op sneeuw :-). 



hilde
10-12-2010
 Meld misbruik17-11-2010 11:25:03

Ik hoop op een droge, heldere dag zonder sneeuw ! Ik weet het, het is mooi en romantisch, maar wij hebben veel gasten die van ver moeten komen en als het sneeuwt zullen ze misschien afzeggen, dus doe voor mij maar gewoon weer die dag





Helen
20-11-2010
 Meld misbruik17-11-2010 12:36:56

Hey Hilde,

Ik trouw niet in december, maar wel deze zaterdag, dus toch ook al een beetje winters.
En ik hoop op dezelfde weersvoorspellingen als jou! (En als ik het KMI mag geloven, zou dat wel het geval zijn)

Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen en ik zal mee duimen dat 10 december een droge, heldere dag wordt!



Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik17-11-2010 12:58:03

hey,

Wij trouwen volgend jaar in december. Ook hier een bewuste keuze, omdat we dit een heel gezellige periode vinden. Iedereen is goed gezind, en binnen is alles met kaarsjes en lichtjes versierd. Wij gaan ook het thema kerstmis gebruiken, maar gaan dit niet doortrekken (anders gaat het er een beetje over zijn denken we) We gaan voornamelijk de kleur rood gebruiken. Wat doen jullie?
We hopen vooral op droog weer, en mss een beetje sneeuw voor op de foto's :)

Groetjes





hilde
10-12-2010
 Meld misbruik17-11-2010 13:12:20

@Helen. Alvast een dikke proficiat gewenst voor zaterdag !

@Sarah. Wij gaan het volgende doen :
Om te beginnen trouw ik in het rood omdat ik absoluut niet sta met bleke tinten. Ik heb witte en ivoorkleurige jurken aangehad en zag er dus gewoonweg ziek uit. Dus is het een wijnrode jurk geworden. Ik heb er een rode sjaal bij, maar ik vrees dat ik dus koud zal hebben want ik ben echt een koukleum.
In mijn bruidsboeket zitten roosjes, helleborus en klimop. Helleborus en klimop refereren naar kerstmis. Ook de corsage van mijn ventje is ook een helleborus.
De uitnodigingen zijn rood van kleur en ook de bruidswagen is rood. Die gaan we versieren met witte tule.
De genodigden worden gevraagd om iets van kerstversiering mee te brengen in de kleuren rood of zilver. Die mogen ze vervolgens in de feestzaal aan onze kerstboom hangen. We hebben daar heel positieve reacties op gekregen want dat vonden ze blijkbaar allemaal een leuk idee.
De versiering op tafel houden we simpel in de tinten wit en rood. Rode theelichtjes, witte tule en daartussen wat klimop.
Gedurende de maaltijd wordt er rustige muziek gedraaid met af en toe een kerstplaat tussen.
De namen van de tafels hebben met kerst te maken. vb. de namen van de rendieren van SantaClaus etc...
En als bedankje bestellen we klaaskoeken in de vorm van een ster.

En dat is het zo een beetje. Na de trouw zul je hier wel ergens een verslagje terugvinden en foto's.






Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik17-11-2010 22:03:50

Hela,

Wij trouwen ook niet op 10 december maar zijn dan wel 5 jaar samen! Wij trouwen 10 juni als we 5.5 jaar samen zijn kwestie dat ik ook snel kou heb en dus liever de zomer heb :D

Geniet ervan en ik zal aan je denken!
xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...