Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 maand

  8-3-2006 10:48:13
Hallo medebruidjes


Gewoon om te laten weten dat het bij nog 1 maand is en ik stap in het huwelijksbootje. Ik herinner me nog een jaar geleden toen mijn toekomstige mij ten huwelijk heeft gevraagd en nu ineens staat het al voor de deur. Ik begin nu wel al een beetje te stressen omdat ik mijn kleed nog altijd voor de eerste keer moet passen (normaal 20 maart). Hopelijk moeten ze dan niet meer teveel veranderen.
Ik hoop ook dat ik de zenuwen een beetje onder controle ga krijgen, want mijn toekomstig ventje vindt dat niet zo leuk, omdat ik alles op hem uitwerk zo een beetje.
In ieder geval wens ik iedereen ook nog veel succes met zijn/haar voorbereidingen.
Dimitri, het is bijna zo ver!!!!

Groetjes
Tascha
08.04.06

Natascha
8-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 927


Lien
26-5-2006
 Meld misbruik8-3-2006 12:02:48

hallo Tascha !!
Super zeg, het is bijna zover ...

Hoe komt het dat je pas 20 maart voor je eerste pas mag gaan ?

Ik trouw 26 mei en ga 11 maart (nu zaterdag) al voor mijn tweede pas !

Geniet er maar van zou ik zo zeggen !

Groetjes

Lien
26/05/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-3-2006 13:44:31

Spannend...

Ik vind het ook wel raar dat je pas zo laat kan gaan, ik ga voor mijn eerste pas op 20/06 en trouw pas op 09/09! Heb je je kleed al lang geleden besteld?

Alvast nog veel plezier met de allerlaatste dingen te regelen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik8-3-2006 14:11:12

Ik heb mijn kleed besteld in de week van 19 november.
De verkoopster zegt dat het daardoor komt, omdat ik een week later besteld heb dan gepland. Ze zegt dat alles in orde komt, ik hoop het echt, want anders gaat ze wat meemaken.

Alvast bedankt
Tascha
08.04.06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik8-3-2006 14:36:08

Hey,

wij trouwen een weekje vroeger, nog 24 dagen te gaan, het begint nu echt wel kort te worden!

groetjes,
Els
1-4-06



Karolien
8-4-2006
 Meld misbruik8-3-2006 18:07:56

Hallo Natascha

voor ons is het ook precies nog één maand!!
Ik begin precies nu pas te beseffen dat we nog vanalles moeten doen, maar dat zal wel in orde komen zeker. Het is sowieso niets voor ons om alles al maanden op voorhand klaar te hebben, hoewel ik daar nu toch wel wat spijt van heb :-)
Ik hoop alleen op wat zon op zo'n vroege lente dag. Een hele dag regen zou ik echt doodjammer vinden.

groetjes en veel succes!
Karolien
8/4/06



Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik8-3-2006 19:19:11

Hey Karolien

Ik hoop ook op een beetje zon, ofwel sneeuw, zolang het geen regen is.
Bij ons is alles al in orde. Wij hebben echt onze tijd ervoor genomen. Buiten mijn kleed dan nog, de rest is gewoon relaxen nu.
Veel succes en plezier
Tascha
08.04.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...