Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zalen vrij van traiteur in of rond de Vlaams Brabant (Leuven, holsbeek...)

  14-11-2010 11:50:51
Hallo,

Ik ben op zoek naar en grote mooie zaal. Het is niet de bedoeling dat het heel chique is. Het moet gewoon een grote ruimte zijn, waar veel licht is.. En het moet een zaal zijn voor 150 personen ongeveer. Ons budget is maximum 1000 euros. Ik hoop iemand kan ons helpen.

Dank u

Anne

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1773


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-11-2010 13:13:11

Wij hebben de zaal de Vlasschaard in Hulshout. Niet direct in de juiste regio, maar ook niet super ver weg. Wij betaalden 450 euro en is voor 250 à 300 personen. Wij nodigen zelf ook maar rond de 150 personen uit en dit was geen probleem zeiden ze...



Anne

 Meld misbruik14-11-2010 18:45:15

Dank u wel Claudia, Ik zal deze week de zaal contacteeren. Heb jij ervaring met de organisatie voor drankjes, en voor en dj??

Dank u



lies
2-7-2011
 Meld misbruik14-11-2010 19:00:31

Misschien even een kijkje nemen op de website van 3 hoog. Vind je via google en in Leuven gelegen!

xxx



dj LeBart

 Meld misbruik14-11-2010 21:09:19

3hoog is niet direct groot genoeg voor 150 personen vrees ik.
Vlaschaard is zeker een mogelijkheid, maar is niet vrij van traiteur.

Ik vrees dat er niet direct veel mogelijkheden zijn in de regio, of je moet gaan voor de gemiddelde parochiezaal en die voorzien van de nodige versiering.
Er zijn er wel een aantal in de regio leuven-aarschot die reeds vrij modern zijn.




schapie
2-7-2011
 Meld misbruik15-11-2010 10:32:57

Hey Anne,

Ga eens kijken in de parochiezaal van Wezemaal (Rotselaar).
Het is qua budget zeker een goede oplossing (je moet dus wel nog versiering zelf rekenen), en ik vind dat het er voor een parochiezaal heel mooi en verzorgd uit ziet. Je moet drank wel nemen bij een brouwer daar in de buurt, maar ze rekenen niets van winst door, dat maakt ook echt een groot verschil qua uiteindelijke prijs. Bovendien hebben ze een geweldig uitgebouwde keuken, goed onderhouden sanitair, een tuintje voor evt receptie buiten, ...

Natuurlijk is het een parochiezaal en moet je zelf versieren enzo, maar voor de rest is het wel echt een goeie deal. Je kan ook met kleine meerprijs de dag erna bijhuren, zodat je de avond van je feest niet meer moet denken aan hoe je het er achter laat.

Een andere optie is de Piazza in Herent, ook een heel mooi zaaltje. Iets duurder maar daar kunnen ze versieren en opruimen op jouw vraag, dus net iets meer luxe om het zo te zeggen. Ook een leuk tuintje, mooi verzorgd, ...


Veel succes ermee!
Schapie



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info