Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super belangrijk vraagje !!!

  12-11-2010 20:55:41
Beste bruidjes !!!

Ik heb het hier al een paar keer gevraagd maar ik waag het nog eens !!!! Wij zijn sinds 12 juni dit jaar getrouwd !! anderhalf jaar heb ik hier lief en leed met mijn medebruidjes gedeelt !!! nu kom ik eigenlijk met een vreemde vraag die niet direct iets met het huwelijk te maken heeft maar mijn ventje dingt mee naar de te winnen Wildcard voor het programma Idool op Vtm !!
Nu heeft hij heeeeeel veeeeeel stemmen nodig dus vandaar hier mijn noodkreet even deze link te volgen en de max score te geven !! neemt slecht 3sec van jullie tijd in beslag !!!!!!!! BEDANKT !!!!

ter info: je kan 1x per uur stemmen !!!

Dit is de link:
http://wildcard.vtm.be/videos/video-126-1288705877

Bedankt allemaal !!!!!!!!!!

Graziella
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 997

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...