Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ten Steen ------Bart Claes

  9-11-2010 22:10:59
Hallo
Ik ben nieuw op de site , ik heb al aardig wat dingen gevonden, wij trouwen op 05 aug 2010 op Hof ten Steen te Orsmaal
met als traiteur Bart Claes, heeft iemand hier ervaring mee? zowel met de lokatie als met Bart Claes?
Graag tips, opmerkingen of dingen waarop we moeten letten.
Alvast erg bedankt!

Sabrina
5-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 4668


Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik10-11-2010 7:55:05

Hey Sabrina,

Het is een mooie zaal en een super locatie, wij zijn er naar een dansfeest geweest deze zomer. Het was fijn, maar de planning liep wat in het honderd toen, wij aankwamen (om 22u) waren de gasten van het avondfeest nog aan het aanschuiven om te eten. Met als gevolg dat er een aantal mensen van het dansfeest gewoon mee aanschoven en buiten aten aan de receptie tafels. Bij het dessertenbuffet, waren ze onze tafel dan vergeten, en zijn we zelf gaan vragen aan het personeel of we mochten aanschuiven( toen waren sommige tafels al voor de 2de keer aan het aanschuiven). Voor de rest was alles wel inorde, drank in overvloed en vriendelijk personeel.



Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik10-11-2010 8:06:00

Wij trouwen ook met catering Bart Claes, maar dan in de Beekhoeve. Ik heb al 2 feesten met catering Bart Claes meegemaakt, en dat was 2 keer dik in orde. Maak je dus geen zorgen, hier zit je zeker goed !



Sabrina
5-8-2011
 Meld misbruik10-11-2010 9:30:00

Bedankt dames :)
andere reacties zijn nog welkom




Sabrina
5-8-2011
 Meld misbruik10-11-2010 9:32:28

@Jessica: Bedankt voor de reactie , gelukkig doen wij geen dansfeest en is iedereen die uitgenodigd is gewoon gans de dag en avond aanwezig, dus geen gasten die nakomen(oef!!!) dit zijn toch wel organisatorische problemen die voor de prijs niet mogen gebeuren!




chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik10-11-2010 9:34:50

Hey Sabrina,

Neen ben niet bekend rond wat je vraag hier betreft, maar zal wel los komen ze.
Vind het gewoon eens fijn eindelijk iemand te hebben die dezelfde dag trouwt als wij,
hopen op een zonnige dag samen maar dan zekers,
alvast proficiat en veel succes met de voorbereidingen..

Grtjs Chrisje ;-))



veerle
21-8-2010
 Meld misbruik10-11-2010 13:58:11

Wij zijn deze zomer ook getrouwd in Hof Ten Steen met Bart Claes als traiteur. We zijn daarvan ZEER tevreden!!
We hebben wel ondervonden dat je vooral moet volharden in je eigen idee, want ze proberen wel een beetje hun ding op te leggen. Maar wij hebben dan ons dessertenbuffet nogal gewijzigd, zelf een taart besteld ergens anders enzo en ze zijn daar toch mee akkoord gegaan. Mijn man is zelf chef-kok, vandaar...
Je moet ook zeker vragen naar Patrick als maitre, hij is echt geweldig!! Die man doet er alles aan om jullie een geweldige dag te bezorgen! Bij ons is er op de dag zelfs echt niets fout gelopen in de zaal of met de bediening.
Enkele weken eerder hadden wij wel hetzelfde voor als hierboven beschreven werd, we kwamen aan voor dansfeest om 21u en gasten waren nog aan het eten.
Maar wij zijn zeer goed opgevangen geweest door het personeel en kregen al iets te drinken enzo, hadden verder niet te klagen (al zijn er steeds mensen dat daarover zeuren)
Als je graag nog wat meer info wil, mag je me steeds mailen op veerle01@hotmail.com
Maar ik kan je al zeggen dat je een zeer goede keuze gemaakt hebt!
Groetjes
Veerle



Lies
11-9-2010
 Meld misbruik10-11-2010 15:50:32


Wij hebben Bart Claes gehad als cateraar in the Faculty Club en waren super tevreden !!!
Onze maître was Dave en hij heeft heel het gebeuren in goede banen geleid zodat wij ons van niets hebben aangetrokken .... :o)

We hebben achteraf enkel maar complimentjes gekregen (locatie, hapjes, eten, drinken, dj etc)

Zeg duidelijk wat je en hoe je het wilt ....




lies
2-7-2011
 Meld misbruik10-11-2010 15:58:47

Hoi Sabrina,

wij hebben onlangs een mindere ervaring gehad met Bart Claes in de Roerdomp in Diepenbeek. Misschien had het bruidspaar beperkingen opgelegd maar toen wij voor de 1e keer aanschoven voor het hoofdgerecht was alles koud en waren verschillende bijgerechtjes reeds op (bijv. Aardappelgratin). We zijn ook pas aan onze hoofdschotel begonnen om 23u30...
Dus misschien zoals hierboven vermeld, voldoende op je strepen staan qua planning en wensen. Want niets zo jammer als mensen die op je trouwfeest vertrekken en afzakken naar het plaatselijke frietkot...


xxx



Kim

 Meld misbruik12-11-2010 9:58:59




Sabrina
5-8-2011
 Meld misbruik12-11-2010 15:43:22

Bedankt allemaal, ben veel wijzer geworden en zal zeker proberen op mijn strepen te staan, bedankt voor de maitre-tip gaan we zeker vragen, wij gaan op aanraden van Bart Claes zelf voor een menu aan tafel.
Chrisje ik hoop echt dat we het droog gaan houden op 5 augustus!
Kim bedankt voor de tip, ik ga hem dadelijk contacteren!



Tot schrijfs x Sabrina



Sabrina
5-8-2011
 Meld misbruik20-11-2010 23:57:45

Hoi Kim

Ook wij gaan samenwerken met Jef Celen, een (h)eerlijke man met een grote passie voor
fotografie......mercikes he!



jos
17-12-2011
 Meld misbruik5-4-2011 19:17:59

Wij gaan misschien dit jaar ook in hof ten steen en met Bart Claes een feest doen. We zijn nu naar verschillende zalen aan het kijken. Kan er iemand al richtprijzen geven voor zaal en catering per persoon? Mailen mag naar prodrive-sti@hotmail.com. Alvast bedankt.



jos
17-12-2011
 Meld misbruik5-4-2011 19:19:41



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info