Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Typisch ik weer ...

  9-11-2010 21:25:05
mijn vriend en ik trouwen dus nu zaterdag, joepie :)
Maar

- we zijn alletwee ziek en zitten vanaf vandaag aan de antibiotica :)
- ik ben niet voorzien op koud weer, ik heb enkel een dunne sjaal uit de veritas :)

- onze feestzaal is een kerk. Ze hebben wel (dure!) verwarming, maar ik heb schrik dat we toch nog koud zullen hebben (hoewel het bestuur ons verzekerd heeft dat we absoluut geen kou zullen lijden, maar aangezien we al alletwee ziek lopen...)

- nog steeds geen openingsdans, omdat we het beiden niet zien zitten :)

- de komende 3 dagen moeten we die kerk opkuisen, klaarzetten en ons dessertbuffet zelf maken (dat dessertbuffet zelf maken was mijn moeder haar briljant idee)

Goddank heb ik wel aan witte paraplu's gedacht! :)


groetjes,
eeuwig nonchalante Tamara


Tamara
13-11-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1260


Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik9-11-2010 21:26:51

en zou ik nog vergeten vermelden dat ik nog steeds twijfel over mijn kapsel ...



sharon
6-8-2011
 Meld misbruik9-11-2010 21:32:44

Oei Tamara, da klinkt inderdaad niet zo best....

Is het toevallig de Paterskerk in Eeklo? Wij hebben onze aanvraag daar gedaan maar is dus afwachten....
Ik denk dat als je voldoende lichten voorziet en de kerk voldoende volzet met zaken het er wel wat warmer zal zijn hoor!!! Misschien anders eens langsgaan bij Ann-sophie smartshopping (kan je op internet vinden) is een outlet maar hebben daar ook heel vaak zo van die jasjes, misschien dat er iets op je kleed past en dat kan toch al wat extra warmte bieden.

Voor de rest denk ik dat de adrenaline veel goed maakt die dag! Nu gewoon nog voldoende uitrusten, veel drinken!!! en je (proberen) niet te zenuwachtig te maken.

Voor dessertbuffet als je het echt niet ziet zitten mss toch nog even een bakker ofzo aanspreken voor taarten, chocomousse....



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik9-11-2010 22:41:46

ja het is in de paterskerk in Eeklo. We zijn daarnet de sleutel gaan ophalen en toen heeft een van de contactpersonen ons gezegd dat waarschijnlijk volgend jaar het laatste jaar zal zijn dat ze er nog feesten gaan gegeven worden, aangezien het stadsbestuur er problemen van begint te maken. Hopelijk kan je daar nog uw feest geven :)



sharon
6-8-2011
 Meld misbruik9-11-2010 22:49:27

Ja voila, het is door de problemen met het stadsbestuur dat het nog steeds spannend blijft, maar als ze tegen u gezegd hebben dat volgend jaar laatste jaar is dan is er dus nog hoop ;-) Ik stuur je even een persoonlijk bericht ook!



eline
20-5-2011
 Meld misbruik10-11-2010 14:17:14

oei oei tamara
 
je mama zal toch wel helpen bij dat dessertbuffet?? misschien nog wat tantes optrommelen of buurvrouwtjes die kunnen helpen bij de chocolademousse en taartjes en zo...
 
voor je openingsdans kun je een mooi liedje nemen waarop je kunt slowen, totaal niet moeilijk dus
 
kapsel is iets persoonlijks, doe misschien iets wat je al hebt gedaan vroeger dat je toen zeer schoon vond
ikzelf ga geen speciaal kapsel nemen want dan herken je jezelf niet, je moet er natuurlijk uitzien op je trouwdag, naturelle maar toch schitteren
 
en om uit te zieken moet je véééél slapen
probeer zo veel mogelijk te slapen om alle vuile microbekes weg te doen :)
 
kop op meid, het wordt je mooiste dag van je leven
 
kzal duimen dat het zonneke schijnt
veel plezier!!!
eline 


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...