TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
28-5-2011
|
8-11-2010 22:15:25
Hey Kelly,
Ik heb mijn boeketje er ook besteld, plus een corsage voor Kenneth en een mini boeketje voor ons bruidsmeisje.
Normaal zou het deze of volgende week moeten klaar zijn, spannend!!!
|
|
kelly
24-6-2011
|
8-11-2010 22:57:12
die vrouw is echt mega vriendelijk. Ze stelt misschien veel vragen , maar dit is goed ! ze wil een volledig beeld hebben van wat ik in gedachten heb enzo... Ze zegt wat kan en niet kan , wat mooi kan zijn wat misschien niet kan mooi zijn ... en ga zo maar door. Ik ben alvast heel tevreden over het contact ! Ze zei ook op voorhand dat het een maand kon duren eer ik alles heb , omdat ze het momenteel heel druk heeft en dergelijke. Vind ik prima ! eerlijkheid staat bij mij ook hoog in het vaandel
|
|
Vanessa
28-5-2011
|
9-2-2011 22:44:07
Begrijp ik het goed dat deze mevr in Engeland woont? en hebben jullie met haar gebeld? of gemaild. En hoe is haar werkwijze?
|
|
kelly
24-6-2011
|
10-2-2011 15:16:52
Ik heb met haar mails gestuurd , in het engels dan uiteraard. Voor mij is dit geen vreemde taal , dus het is zo geen probleem. Maar als je een vertaal programma gebruikt , doet ze echt haar best om het te verstaan hoor. Ze steld ook eerst een heleboel vragen en stuurt je foto's door van haar materiaal die ze gebruikt. Ook de mogelijkheden komen in foto's naar voor. Ik heb ondertussen mijn bruidsboeket al gekregen en hij is Fantastisch ! We hebben voor de bruidsmeisjes daar dan ook polscorsages besteld en wederom waren ze helemaal hoe ik ze wou. Eerst bekijken jullie hoe het word, dan vraagt ze een voorschotje en pas als het helemaal klaar is, en je ook foto's van het eindresultaat hebt gezien , dan moet je de rest betalen. Ik heb voor alles niet meer dan 100 euro betaald! groetjes
|
|
Kim
21-5-2011
|
13-2-2011 16:35:10
Ik ben niet helemaal mee .. Dit zijn nep bloemen dan? ..
|
|
kelly
24-6-2011
|
14-2-2011 22:26:05
Ja natuurlijk , anders zou ik ze natuurlijk niet zo lang op voorhand kunnen laten maken hé. Voor mij is dit geen enkele probleem , want ze zien er helemaal niet nep uit ;)
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|