Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan katrien

  6-3-2006 18:15:26
hallo,
mijn naam staat er inderdaad tot ben.(ben saskia). Dan trouw jij ook op 30-09-06. Wij vonden het wel een leuk klinken. Van waar ben je? Hoop enkel dat het weer meevalt

saskia
30-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 905


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik6-3-2006 18:34:07

Aangenaam Saskia ;-)
Ja, wij dachten eerst eind augustus te trouwen, maar toen we een zaal zochten (dat was ongeveer in juni het jaar ervoor) bleek dat nog moeilijk te vinden. Dan hebben we het anders aangepakt, en een zaal gekozen die we leuk vonden, en dan een openstaande datum.
Maar, ik ben heel blij met 30/9 hoor!!

Hm, het weer valt natuurlijk af te wachten he. Maar, als je de zomer van 2005 bekijkt, dan was het najaar wel een pak beter. Je weet hier in da apenland toch nooit, dus... Zolang het maar ni de ganse dag giet!!

Ah ja, ik ben van Beerzel bij Putte. Jij?

Wat hebben jullie zoal geregeld tot nu toe?

groetjes



saskia
30-9-2006
 Meld misbruik7-3-2006 17:45:19

bij ons was het eigenlijk ook zo. We hadden graag een zaterdag en enkel 30-09-06 was nog vrij.
Wij hebben al veel geregeld(kledij,ringen,auto's, fotograaf...) Nu zijn wij bezig me de misviering;niet zo makelijk hoor. Wij moeten nu ons evangelie kiezen.
ik ben van Ternat.
Groetjes
Saskia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...