Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  27-4-2004 16:32:55
We huwen op 10/7 ... we zijn nu op zoek naar een originele huwelijkskaars... wie weet een winkel waar ze dit verkopen? Dank

Johan
10-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 3840


Nele
4-9-2004
 Meld misbruik27-4-2004 17:20:04

Op jaarbeurzen zoals in Gent staan er dikwijls kraampjes van mensen die zelf heel mooie kaarsen maken. Misschien een idee?
Ik heb zelf geen adressen, maar misschien in de gouden gids of zo?
Groetjes,
Nele



Sandra
3-4-2004
 Meld misbruik27-4-2004 19:20:49

Bij Joka te Roeselare verkopen ze heel mooie huwelijkskaarsen! Heel wat (moderne) modellen, en als je zelf ideeen hebt kan hij het waarschijnlijk zelf ook wel ineenknutselen in zijn atelier. Een aanrader!
Wij waren er in ieder geval heel tevreden over!
Veel succes nog bij jullie voorbereidingen!



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:03:49

De betaalbare reportage,met 2 camera's:
www.videomanie.be



kirsten

 Meld misbruik27-4-2004 22:48:39

Excuses als je deze mail niet voor de 1e keer ontvangt.

Ik zag je bericht op internet. Ik ben Kirsten, fotografe.

Ik neem aan dat jij of iemand die je kent binnenkort gaat trouwen en
misschien zoek je nog wel een ervaren fotograaf.

Een fotograaf is vaak heel erg kostbaar en daarom wil ik je een voorstel
doen.

Graag zou ik tijdens de trouwdag foto's komen maken.

Ik reken slechts 375 euro voor het foto's maken overdag. Ik schiet dan
maximaal 6 rolletjes van 36 vol en blijf dan tot aan het eind van de middag
tot aan bijv. diner.

Aan het eind van de dag geef ik de rolletjes af, die kun je dan zelf laten
ontwikkelen waar je maar wilt.

Je hebt dan zelf de beschikking over de negatieven zodat je lekker goedkoop
kunt nabestellen voor familie en vrienden e.d.

Deze prijs is ook inclusief mijn benzinekosten.

Heb je al een fotograaf maar wil je ook je trouw- of vrijgezellenfeest mooi
gefotografeerd hebben dan kun je dat ook door mij laten doen.

Uiteraard zijn meer rolletjes dan 6 per trouwdag mogelijk en ook een
compleet boek, met mooi uitvergrote en ingeplakte foto's, behoort tot de
mogelijkheden.

Ik wens je in ieder geval een hele fijne bruiloft toe en als je al getrouwd
bent hoop ik dat het geweldig was.

Als je interesse hebt kan ik je altijd fotomateriaal mailen maar je kunt ook
altijd vrijblijvend m'n fotoalbums komen bekijken.

Kirsten den Boef




Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik28-4-2004 10:35:25

Hallo,

Ik weet natuurlijk niet van waar jullie afkomstig zijn, maar in Mechelen in een zijstraatje van de Bruul (grote winkelstraat) heb je 2 kaarsenwinkels. Wij hebben in één ervan onze kaars gekocht. Ze hebben hier redelijk wat keuze, van traditionele tot moderne huwelijkskaarsen.
Prijs valt heel goed mee.

Groetjes,
Lenny



els
30-7-2005
 Meld misbruik28-4-2004 16:34:54

Bij OKEE in bree (markt nr 20?)vind je hele mooie kaarsen. Het is een winkeltje dat door gehandicapten van een dagverblijf wordt gerund. Zij hebben prachtig materiaal en je helpt er het goede doel mee. Ik ga daar zeker kijken voor onze huwelijkskaars. Zij knutselen ook je uitnodigingen in mekaar als je hen het ontwerp en het papier bezorgt... ook veel goedkoper dan bij de drukker... ik vint het een prachtig initiatief!



Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik28-4-2004 19:25:35

In het shoppingcenter van Wijnegem is er een kaarsenwinkel die blijkbaar ook voor huwelijkskaarsen zorgt. Maar de naam ontglipt me even ... paraffinesse is het ! Ik weet natuurlijk niet waar je woont, het is maar een tip, hè !
Blijkbaar is het een veelvoorkomend gebruik ... onze pastoor heeft hier niets over vermeld ... kan iemand me misschien eens eventjes zeggen hoe dat juist zit met zo'n huwelijkskaars ?



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik29-4-2004 18:54:13

Wel Kathleen,
Een huwelijkskaars wordt ingezegend in de kerk, ik dacht net na de trouwbelofte.
Die huwelijkskaars staat voor jullie huwelijk.
meestal wordt er dan een tekstje bijgezegd dat je die kaars moet aansteken telkens als het wat moeilijker gaat in jullie huwelijk en als alles uitgepraat is, kan je dan samen die kaars dan terug uitblazen...
Althans, da's wat ik ervan gehoord heb.
'k Vind het wel een mooi principe.



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik29-4-2004 18:58:46

weet niet van waar jullie zijn
maar in dendermonde is er een abdij en daarnaast is een winkeltje en daar verkopen ze kaarsen in alle vormen.
groetjes



tinne

 Meld misbruik5-5-2010 9:30:21

Je kan zeer mooie huwelijkskaarsen vinden in de Peerle in Mechelen. Ze hebben een ruim assortiment, zowel klassiek als speciale kaarsen. En, als kers op de taart, kan je naam en datum laten zetten op ja kaars. Wij kochten hier onze huwelijkskaars en gaan er nu lansg voor een doopkaars. Ruime keuze in verschillende prijsklassen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...