Terug naar overzicht
Ikzelf ben ook nog aan het sparen zodat ik iets meer kan doen met mijn haar vb dot, opsteken,....Maar.... er bestaan natuurlijk nog altijd extensions hé.... :-) Kies gewoon een kapsel/ de lengte waar je je goed bij voelt ! Groetjes,Mieke
Hey Marie, Ik zat met dezelfde twijfels; heb al vaak gewisseld tussen kort en lang, en wat kies je dan uiteindelijk? Omdat ik er nog niet 100% uit ben, heb ik besloten om het voorlopig te laten groeien; als ik het dan tegen de trouw aan toch korter wil, kan dat nog heel gemakkelijk. Maar omgekeerd is veel minder praktisch ;-)Je moet er ook wel rekening mee houden dat je haar van nu tot april misschien niet meer echt lang wordt, zo snel groeit het ook niet...Als je twijfelt of je lange haren wel mooi en gezond zullen blijven, kan je zeker advies vragen bij je kapster! groetjes,Schapie
Hoi Marie ik vind dat je moet trouwen zoals je bent: ikzelf heb al enkele jaren kort tot halflang haar en ga het dus zeker niet lang laten worden. Toen ik mijn kleedje paste had ik het kort en nu laat ik het groeien tot de volgende pasbeurt. En dan kijk ik wat leukst staat in combinatie. Misschien ook een optie voor jou? Je kan ook altijd es advies vragen aan je kapper?Succes!GroetjesGreet
Ik heb ook altijd lang haar gehad tot een maand geleden. En één van de eerste dingen die ik ook dacht was 'oei nu moet ik met kort haar trouwen'. Maar ik krijg zoveel positieve commentaar op mijn haar en voel me er zo goed bij ( alé theeft wel ff een weekje wenning nodig gehad ;)) dat ik met kort haar zal trouwen. Mijn lang was ook kapot en dof, en zie het hele groeiproces ook niet zitten :)
Ik heb ook kort haar Vroeger had ik langer haar dat is een staartje was, maar 5 jaar geleden heb ik er de schaar in laten zetten Nu heb ik zo een coupe beke krullend tot onder mijn oor ongeveer Ik doe er 's morgens wat gel in zodat het door elkaar staat en ik laat eveneens mijn haar zoals het is. Ik ben nu hoe ik nu ben Ga dat niet speciaal laten groeien voor mijn trouw ze Ik wil op foto staan zoals ik ben... Groetjes ps ik ga begin dit jaar eens navragen à kapper of ze iets kunnen doen met mijn haar - mss pareltjes in mjn haar ofzo?