Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolokatie en teksten

  5-3-2006 11:28:28
Hoi,

zijn er mensen die suggesties hebben voor een leuke fotolokatie omgeving Maldegem, Eeklo, Oedelem, Beernem, en omstreken. Alle ideetjes zijn welkom.

Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar mooie teksten die eventueel op het stadhuis kunnen voorgelezen worden tijdens een moment van personalisatie. Waar kan ik deze vinden (internet, iemand eigen mooie tekst, boek bib?....)?

Alvast bedankt voor de reacties, M


7-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1023



9-9-2006
 Meld misbruik5-3-2006 12:10:29

Hallo

Niet zo héél ver van maldegem en zo ligt Damme. En daar kan je heel mooie foto's nemen langs de vaart en bij de kerk en zo.

Teksten kan je vinden op www.adagioceremonie.be .

Groetjes

Vicky
09.09.06





 Meld misbruik5-3-2006 16:22:48

Te Maldegem is het stoommuseum beslist een aanrader, maar dat kost je 25 euro! Verder heb je in de streek van het Meetjesland de kreken alsook het provinciaal domein te Eeklo. Te Beernem kan je uiteraard heel veel doen in Bulskampveld (bos, vijver, kruidentuin ..). Damme en Brugge hebben ook leuke hoekjes!




2-8-2008
 Meld misbruik5-3-2006 18:43:18

Het Leen in Eeklo is heel mooi. Je hebt er zelfs een vijver.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...