Terug naar overzicht
ik biedt mijnclipextensions aan sabrina ring/loopextensions raad ik jea f heb het geprobeerd doet eerlijk gezegd pijn, je kan er niet mee slapen ook de clips voel je niet zitten http://nl.kapaza.be/vi/52347774.htm?ca=8_s check hier eens daar biedt ik men spullen van de trouw aan op foto zie je mijn huwelijks kapsel ps je neemt deze gewoon mee naar je kapper en deze steekt ze er in je kan ze krullen ontkrullen stijlen ik wat je maar wilt zelfs kleuren . ze zijn slechts 3x gedragen , en doe ze weg omdat ik de schaar in men haar zet. ik heb ze van smorgens 5u in gehad tot stuk in de nacht bij proefkapsel liep ik er langer mee zelfs mijn haar is ook tot onder mijn schouders clips zijn 60 cm lang heb 149.95 betaald mogen weg voor 110-100€ ligt eraan of ze moeten verzonden worden of afgehaald worden
Ik heb op een marktje clip-extensions gekocht voor 17 euro, en ik kan ze zoveel in en uitdoen als ik zelf wil. Het is heel simpel om ze in te doen, en vermits je ze vastzet aan je eigen haar blijven ze perfect zitten. Ik ben ze toevallig tegengekomen op de markt ( kraampje waar ze spelden enzo verkopen) , maar je kan ze ook vinden in zo van die kleine winkeltjes zoals vb "six" . Het resultaat is geweldig, dus een echte aanrader! Als je ze niet kan vinden, kan je natuurlijk ook gewoon langs een kapperswinkel gaan, die hebben ze ook zéker, en dan moet je niet zo veel geld uitgeven...Veel succes met de zoektocht !Groetjes,Mieke
heylaaa check deze site: www.balmainhair.com. en klik even door naar "doublehair" dat zijn extensions (ook clipextensions) van echt haar! je kan ze zelf in klikken (of door je kapper ) laten doen.Het is echt heel makkelijk aan te brengen! Je kan er alles mee! krullen, fohnen, verven, wassen, stijlen! omdat het echt haar is is dat geen probleem en kan je ze blijven herbruiken! met zo van die clipextensions van op de markt kan je dat niet, aangezien dat syntetisch is en geen echt haar is. Namaak-haar blinkt altijd veel harder en dan valt het op dat het nep-haar is. Ik heb ze zelf ook en ben er heeeeeel content van. kosten rond de 140 euro voor een pakketje met vijf dubbele stroken. en voor halflang haar is dat meer als voldoende. je kan ze kopen in een kappers-groothandel zoals "schreurs" of Pro-duo. alvast succes ermee!
Ik heb op de dag zelf ook extensions ingehad en heb deze naderhand terug gegeven dus was helemaal niet duur. De kapper heeft ze zelfs speciaal mijn kleur laten verven. Vond het zonde deze te kopen want gebruik ze toch nooit.
Hoi! Ik plaats microring-extensions! Deze zijn wel semi-permanent. Dwz dat ze na een paar maanden sowieso uitgroeien MAAR in tegenstelling tot wax-extensions kan je ze wél opnieuw gebruiken en zo terug omhoog laten plaatsen. Dat kan je wel bijna een jaar zo doen! Dit systeem is ook absoluut niet schadelijk voor je haar, ze worden er niet ingebrand maar gewoon bevestigd met microrings. Ik plaats ze al vanaf 245 Eur ALL INCL. dus geen 700 Eur zoals in andere kapsalons, dit is véél te veel.. Je kan naar mij toe komen om ze te laten plaatsen of ik kom in de provincie Antwerpen ook aan huis! Voor meer info: www.123website.nl/prettybylies Groetjes Annelies