Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Notaris

  4-3-2006 19:31:22
Hey,

Wij willen trouwen met een huwelijkscontract. Weet iemand of je hiervan al een bewijs nodig hebt als je in ondertrouw gaat?

Groetjes,
Lieve


1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 596



4-8-2006
 Meld misbruik4-3-2006 19:39:25

wij hebben ook een huwelijkscontract laten opmaken bij de notaris.
De notaris geeft een bewijs dat je dan moet afgeven als je in ondertrouw gaat. als de gemeente dat bewijs heeft tegen de datum dat je trouwt is het ok.

Groetjes en nog veel succes.




9-9-2006
 Meld misbruik4-3-2006 19:41:36

Dag Lieve

Ben het ook nog eens gaan navragen, je hebt dit nog niet nodig om in ondertrouw te gaan, het is goed als je het contract later indient (maar wel voor de trouw).

Groetjes

Vicky
09.09.06




1-9-2006
 Meld misbruik6-3-2006 7:44:23

Merci meiskes!
Weer een zorg minder, maar wij gaan toch snel een afspraak maken.

Groetjes,
Lieve



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik6-3-2006 9:54:51

Hey Lieve,

wettelijk gezien zou je tot een uur voor je huwelijk nog een contract kunnen afsluiten en zou je het bewijs kunnen meebrengen bij je burgerlijk huwelijk, tenslotte komt er maar één zinnetje in je trouwboekje dat verwijst naar het contract want meer is het niet. Je hoeft dus nog geen bewijs te hebben bij je ondertrouw maar liefst toch wel even voor je burgerlijk huwelijk zodat ze het op de gemeente nog rustig kunnen noteren in je trouwboekje.

succes ine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...