Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij grotere maten

  4-3-2006 9:59:18
Hey trouwertjes!!

Gisteren ben ik een hele dag gaan shoppen met mijn toekomstige schoonmoeder. Ze is niet meer van de jongste en heeft ook niet meer het figuur van een 18-jarig model (zoals in de meeste boekjes). Al vlug bleek duidelijk dat het moeilijk is om iets te vinden in maat 48. We zijn niet op zoek naar heel speciale ontwerpen, maar ze wil die dag wel stralen! Wie kent er winkels die feestkledij en zo hebben voor een maatje meer?
Alvast bedankt!!


26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1179



6-5-2006
 Meld misbruik4-3-2006 10:02:11

Ga eens kijken bij de Inno. Mijn moeder heeft ook maat 48 en zij heeft daar bij het merk Nitya een heel mooi ensemble gevonden. Ze hebben daar verschillende merken voor grotere maten. En de verkoopsters waren heel behulpzaam.




9-9-2006
 Meld misbruik4-3-2006 15:43:45

Hey

Op vitaya geven ze regelmatig reclame van damesboetiek Phaedra, kleding voor een maatje meer, en dat ziet er wel heel mooi uit. ik weet wel niet waar de winkel juist is, misschien opzoeken via de site van vitaya?

Alvast veel succes

Vicky
09.09.06




31-3-2006
 Meld misbruik4-3-2006 18:03:12

Hoi,

Ik weet niet van waar je bent, maar ik kan bruidsmode Steven in Torhout wel aanraden. Mijn mama en zus zijn ook wat zwaarder en hadden ook al heel wat winkels gedaan. We zijn vanmiddag langs geweest bij steven en die mevrouw zal zelf iets maken voor hen. Je kan in de prijs zelf kiezen. Zij zullen elk 500 euro betalen voor een rok, top en stola en mijn zus een kleed en een jasje. Je mag zelf kiezen wat je wilt en in welke stof.
We waren wel wat aan de late kant(trouw op 31 maart) maar die mevrouw zei dat het geen probleem zal zijn. Kijk er al naar uit om volgende week het resultaat te zien.

Hopelijk vinden jullie ook iets
Davine




9-9-2006
 Meld misbruik5-3-2006 10:28:03

mijn ma heeft maat 50 en werd gekleed bij ann & john in eindhoven



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik6-3-2006 11:48:03

in diepenbeek bij Couture Josette ...
in hasselt bij Quadra Donna ...
als je dit bij google in geeft, vindt je ook wel iets denk ik




Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik6-3-2006 12:56:32

Marie-Fleur in Lier misschien?
Wij gaan volgend weekend ook eens kijken, er zijn opendeurdagen op 16-17 en 18 maart.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...