Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hier zit een ongeduldige bruid :)

  24-10-2010 0:42:28
heey heey ,

goh ik kan al niet langer wachten tot het april is
zijn er nog bruidjes die niet langer kunnen wachten? ik heb het serieus te pakken hoor!!!
alles is geregeld ,buite de uitnodigingen en misboekjes die ik nog aan het fabriceren ben
vind het eigelijk niet fijn dat ik alles al zo snel heb geregeld!
en vind het ook jammer dat ik nog tot maart moet wachten om nog eens mijn kleed aan te doen !jongens jongens toch!
hehe.
Maar ondertussen heb ik terug werk! waar ik ontzettend ontzettend blij mee ben! ik durf het bena niet zeggen maar 2011 word precies een mooi jaar voor ons !dus heb ik nog eens extra gasten die ik op de lijst moet zetten , de nieuwe collega's.
goh ik hoop dat de nieuwe job men gedachten wat kan verzetten!

hoe gaat het bij de rest van de bruidjes met de voorbereidingen!?

groetjes van een ongeduldige bruid!!

nathalie
15-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1232


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-10-2010 10:06:07

Hey Nathalie,

Proficiat met je nieuwe job! Hopelijk gaat het goed meevallen hé!
Hier gaat alles goed met den trouw hoor. Ik kijk er ontzettend naar uit en ik ben ook redelijk ongeduldig, maar ik heb ook het gevoel dat het een ontzettend mooie dag gaat worden.
Onze voorbereidingen:
- Kleren voor de bruidegom rond maart
- Ik ga vanaf volgende week achter een trouwjurk zoeken.
- Voor kapper en make-up heb ik al iemand en als ik mijn jurk heb gekozen dan kan ik haar bellen voor een proefbeurt.
- Uitnodigingen ook rond maart denk ik.
- Gastenboek hebben we al.
- Fotograaf ook, we moeten enkel nog zien voor een buiten- en binnenlocatie
- Trouwringen ook rond maart
- Gemeentehuis: datum is gereserveerd, maar het echt vastleggen is rond februari
- Kerk ligt ook vast: contact met priester, misboekje, ... moet nog gebeuren
- We hebben ook al twee mensen die de muziek in de kerk live gaan verzorgen.
- Voor mijn mama, papa, broer, zus, schoonbroer en kindje heb ik al verblijf geregeld. Zij moeten anders nog anderhalfuur terug rijden en dat vind ik wat overdreven.
- De zaal ligt vast. Alles moet nog wel besproken worden: eten voor de suite, receptie, dan avondfeest met bruidstaart... Dat moet één à twee maanden op voorhand.
- Vervoer ligt ook vast. We moeten enkel aan Lauwers nog de definitieve dagplanning doorgeven.
- DJ ligt ook vast. Ook nog liedje voor openingsdans enzo doorgeven.
- Bruidstaart moeten we nog zoeken, ook voor maart denk ik.
- Openingsles: danslessen moeten ook nog.
- Bedankingskadootjes: een paar maanden op voorhand bestellen, we weten al wel wat we willen.
- Eten/hapje/drankje voor de suite voor bij de bijeenkomst en voor de picknick tijdens de fotoshoot moet ik nog bestellen bij een traiteur of zo.
- Versiering in de kerk, bloemstukken, ... moet ik ook nog bestellen.
Dat was alles! Ook goed voor mij om nog eens alles op een rijtje te zetten. Er moet nog veel gedaan worden, maar we hebben ook al best veel gedaan! Ik ben er zeker van dat alles in orde gaat komen!

Waar heb jij je trouwjurk gehaald trouwens?



nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik24-10-2010 19:39:11

heey ,

ik heb mijn trouwkleed bij jagré in antwerpen gehaald!!
echt bangelijke winkel!!!super super super service!!!
ze hebben er echt alles aan gedaan zodat ik mij goed kon voele in die jurken, aangezien bena geen een echte jurk echt paste omdat ik voor de moment een maatje meer heb (hoop toch wel wat te verliezen nu ik terug werk en toch een redelijk fysieke job heb , en terug met men weight watchers ben gestart en men lopen :) ) maar ze hebben er dus echt alles voor mij gedaan !
echt een goede aanrader!een vriendin van mij raadde koonings in nederland aan , en die stonden na jagré opt programma , maar jah heb dus daar de jurk gevonden
ondertusse ook al men accesoires enzo , dus ben gesetteld!!

wanneer trouwen jullie?


groetjes

nathalie



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-10-2010 22:00:16

Hey Nathalie,

Wij trouwen op twaalf augustus volgend jaar, dus een beetje voor jullie.
Wij gaan volgende zaterdag naar Lilian Claes en de elfde november ga ik naar een winkel in Nederland, vooral omdat ik verzot ben op het Nederlandse merk Ladybird.
En net zoals jij heb ik ook een maatje meer. Ik ben al een beetje afgevallen, maar ik hoop echt nog een goede vier kilo te verliezen. Ik ga al lang naar een diëtiste omdat ik vroeger héél veel woog en nu ben ik terug bezig met Bodystyling en joggen ook.



nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik26-10-2010 21:08:05

heey ,

lilian claes was ook de eerste winkel waar ik ben geweest :) ook leuke winkel ;)
ja ik heb verlede jaar ook geweightwatcherd , maar daar kan ek nu nie heen omda ik terug werk enzo , dus probeer het op men eentje nu , ik ben net dus terug ant werk en das eigelijk wel heel fysiek werk en ondertusse eet ik gezond dus ik hoop dat da al iets gaat helpen :) want sporten op de moment na men werk is uitgesloten :p ben savos echt op

dus op hoop van zegen e ;)
vanwaar ben jij dan als je in herentals naar de bruidswinkel gaat?


groetjes



deborah
28-5-2011
 Meld misbruik28-10-2010 11:28:32

hoi

Jaja ik ken dat gevoel :D
qua voorbereidingen al enkele dingen gedaan:
-kerk ligt al vast
- misboekje af
- uitnodigingen juist nog afdrukken
-auto's liggen ook al vast
- feestzaal in orde
- kleed al besteld, volgende pas pas in jan/febr, dus nog laaaaang wachten :(
- make up en kapper liggen vast
- assesoires en lingerie al gekocht
-schoenen al gekocht
- live muziek vastgelegt voor kerk, receptie en feest
- gemeente al vastgelegd
- fotograaf en alle formaliteiten errond al vastgelegd
-planning ,min of meer definitief, vastgelegd
- openingsdans gemaakt ( mix van verschillende liedjes dus nix traditioneel :) )
- oefenen dans
- gastenboek gekocht

nog te doen:

ringen in febr/ maart
kostuum bruidegom in jan/febr
kleren bruidskindjes in april
reserveren kamers suite in maart
vastleggen menu in maart
gastenlijst opstellen ( nu mee bezig)
bedankjes bestellen in maart ( hebben al beslist wat t wordt, nl een kaars met onze foto, namen en datum)
uitnodigingen afdrukken en opsturen in febr/ maart
menu maken in maart/april
versiering kerk, zaal met ballonnen
verdere afspraak met fotograaf in maart
definitieve verloop vastleggen kerk in febr/maart
bruidsboeket in april
proefmake up en kapsel in febr/maart

dus al dingen gedaan maar nooit klaar!! :D

Debo



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...