Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau kindjes kerk: bellenblazers

  3-3-2006 10:45:09
Hallo,

Ik zie hier dat velen onder jullie bellenblazers geven aan de kindjes aan de kerk. Ik wou dit ook doen, maar ik heb nu al van een paar mensen gehoord dat als ze dan beginnen met bellen te blazen dat dit kan plekken maken op de kostuums van de heren, of eventueel op mijn kleed.
Klopt dit?
Want vond dit een orgineel cadeautje en je kan er ook mooie foto's mee maken. Maar als er natuurlijk plekken van komen op de kostuums, lijkt mij dit niet zo praktisch.


8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 2324



13-5-2006
 Meld misbruik4-3-2006 23:26:14

bah,

wij hebben zonet de blazers gekocht ... en die vlekken .. goh, denk wel dat ze daar een beetj mee overdrijven ook se .

't is nu niet dat je dat fles over je kleed gaat uitkappen hé

vroeger hebben we genoeg bellen geblazen en nooit last gehad van vlekken hoor .... en 't is nu niet dat er daar miljoene bellen gaan zijn op 2 vierkante meter dat je ze niet een beetje kan proberen kapot te slaan of te ontwijken ofzo :-)

groetjes
Mieke
13/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...