Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

playlist muziek avondfeest

  23-4-2004 8:58:38
Hey iedereen!

Welke liedjes vinden jullie dat er zeker op het dansfeest moeten gespeeld worden? Wat zijn gewoon superleuke songs? Gewoon uit interesse...

Tx,

Katrien

katrien

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2793


Nele
4-9-2004
 Meld misbruik23-4-2004 12:43:34

Natuurlijk mogen de klassiekers als de hocklebuck, enz. niet ontbreken. MAar ik denk dat ik ook nog een paar favorietjes aan de DJ ga vragen.
Aan De Regenboog van Paul de Leeuw hangen voor ons zeer veel herinneringen vast, zo ook aan 'Les Lacs du Connemara' van Michel Sardour, dus die mogen zekerlijk ook niet ontbreken om het feest geslaagd te maken.
Ook wil ik zeker nog The Final Countdown horen va



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik23-4-2004 12:45:29

Oeps, foutje
Aan the Final Countdown hangen ook veel herinneringen vast.
Maar ik denk dat wij voor de rest gewoon zullen berusten in de talenttne van onze DJ.
Ik weet dat hij heel goed weet hoe ambiance op te bouwen, en het enigste wat we willen is dat er veel kan gedanst worden en dat iedereen zich amuseert, en de DJ voelt dat nog altijd het beste aan op het moment zelf...
Groetjes,
Nele



kristel

 Meld misbruik25-4-2004 19:11:16

waar huwen jullie en wanneer?alvast veel succes op de dag en hopelijk mooi weer hé



katrien

 Meld misbruik26-4-2004 7:57:49

Hai,

Wij trouwen 12 juni. Voor stadhuis in DEndermonde, kerk in Grembergen (deelgemeente Dendermonde) en feest in 's Graevenhof te Schilde.

Inderdaad, hopelijk keigoe weer....

Katrien



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik29-4-2004 19:01:51

hallo

wij trouwen ook in dendermonde stadhuis en in grembergen voor de kerk dit 19 juni.
groetjes

waar gaan jullie zoal foto's trekken in omgeving?



Liesbet
18-12-2004
 Meld misbruik1-5-2004 16:35:17

Hallo

Ik trouw zelf ook dit jaar. Wij opteren voor de 'klassiekers':
Dansen à la 'in zaïre', wat techno en disco... je moet een beetje naar je publiek zien, ik heb gevraagd om niet te veel foxtrot - achtige toestanden en walsen te draaien aangezien bijna iedereen van de familie daar een hekel aan heeft (mezelf inclusief) .
Ik heb wel een tip voor een mooie slow, ik weet niet of je dat nummer kent:
'Amoureuse ' van Kiki Dee.

by the way heeft iemand nog tips voor een openingsdans?

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...