Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie

  2-3-2006 12:14:40
Hallo,

ik vroeg me af wie dat er zijn receptie ook zelf organiseerd. Waar halen jullie de drank en wat doen jullie voor hapjes... Alle tips zijn welkom. Liefst de goedkoopste oplossing.

groetjes Sofie

Sofie
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 984



13-5-2006
 Meld misbruik2-3-2006 14:14:53

wij wilden dit ook eerst zelf doen om een beetje te besparen, maar uiteindelijk gaan we dat toch ook laten doen, maar niet in onze feestzaal.

ergens waar het oook nog redelijk betaalbaar is en we steunen er ondertussen een goed doel mee.

ivm de dranken dan zou ik de wijn bij een wijhandelaar halen (zodat je de overschot kan terugdoen), fruitsap zou ik dan precies halen in den aldi :-)

van hapjes: je kan van die minisandwiches enzo serveren, wat zelfgemaakte milkshake eventueel, van die kleine spullen voor in den oven te zetten, bitterballetjes, ...
en wat chips en nootjes enzo

succes
Mieke
13/05/06




25-8-2007
 Meld misbruik2-3-2006 15:15:36

Hallo sofie, wij hebben het ook in ons gedacht om dit zelf te organiseren, wij dachten van gewoon onze schuimwijn en fruitsap in een gewone supermarkt te gaan halen. En voor hapjes gewoon chips en koude toostjes te voorzien. Deze kun je eventueel toch door iemand in de familie laten maken, is toch gemakkelijk haalbaar. Alleen moet je er toch aan denken dat het niet in elke feestzaal mag meestal moet je toch gebruik maken van hun drank en hun aangeboden formules van recepties. Groetjes




12-8-2006
 Meld misbruik3-3-2006 14:31:43

Hey,

Wij denken het ook zelf te doen,
nog niets is echt vast maar ons idee was om kleine broodjes te bestellen bij bv Panos. Dan zouden we ook fruit kopen (ziet er mooi uit en is ook lekker!) en dan nog iets zoet bv kleine wafeltjes.
Voor de drank dachten wij die zelf te kopen, maar wat weten we nog niet...

groetjes
Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...