Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansje- miss origineel idee?

  12-10-2010 17:33:38
wij wouden niet de zaal binnenkomen als 'meneer en mervouw'
ietsje specialer geworden kijk maar:
www.youtube.com
search: Wedding dance ralph en ilona

xxxx

ilona
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1362


lies
2-7-2011
 Meld misbruik12-10-2010 19:18:05

Super !!!!!
Maar ik doe er wel aan mee, dus ben niet objectief.
De reacties in de zaal zeiden natuurlijk wel alles!



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik12-10-2010 22:37:46

Is natuurlijk niet meer zo'n verrassing om te zien aangezien het originele (http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=related) al zoveel miljoenen kijkers heeft ..

Proficiat met jullie trouw



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik13-10-2010 10:33:24

Proficiat met jullie trouw!
Persoonlijk vind ik al die andere mensen met hun zonnebril er wat te veel aan (sorry Lies), het duurt veel te lang, ik had dat gevoel ook al met het origineel... Dat zal natuurlijk wel anders zijn als je de mensen kent...



suzy
6-8-2011
 Meld misbruik13-10-2010 15:39:34

bwa... ik had zo het idee van: daar blijven maar mensen komen... had zelfs niet direct door wie het bruidspaar nu was.... :-(
snap wel dat je iets origineels wilt , maar dan vind ik de openingsdans van fleur en anton op you tube veel leuker. die duurt tenminste niet zo lang!





suzy
6-8-2011
 Meld misbruik13-10-2010 15:50:23

oeps sorry dat is mss een beetje te hard? ik wilde het verwijderen maar dat gaat blijkbaar niet meer. Het is natuurlijk maar mijn mening. als lies zegt dat het volk het leuk vond zal dat zo wel zijn. ik was er niet bij.
nogmaals sorry



ilona
27-8-2010
 Meld misbruik13-10-2010 18:38:39

het was inderdaad super en aangezien mijn zaal WEL iedereen kent vonden zij het super!prachtige reacties op gehad,maarja iedereen zijn mening



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 10:55:46

Hoiii ik vind het geweldig gedaan! Echt waar! We willen voor ons intrede ook iets speciaals doen, maar ben er niet zo zeker van dat iedereen van de suite gaat willen meedoen... dus we gaan ondertussen wat ideetjes opdoen en dan zien we wel! Maar ik vond het alvast héél goed gedaan!!! En jullie zagen er echt héél mooi uit!! groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...