Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare cameraman - videograaf gezocht

  8-10-2010 18:01:18
Hey iedereen,

Wij willen graag onze dag (van klaarmaken tot openingsdans) ook op video vastleggen, het is toch iets anders dan een gewone foto. Wat zijn de prijzen zoal voor een videograaf?
Ik heb er geen idee van, ik weet wel ik hierop wat wil besparen aangezien ik de foto's toch belangrijker vind en we daar al een serieuze hap uit ons budget hebben aan besteed.

We zoeken dus niet noodzakelijk een prof, mag ook iemand zijn die het in bijberoep doet MAAR die het natuurlijk wel goed kan (heb al veel gezien dat bij bewegende beelden velen geen vaste hand hebben)!

Kunnen jullie iemand aanraden + wat is de prijs zoal? (regio oost-vlaanderen liefst)



Evi
27-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1585


Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik8-10-2010 21:01:00

Hello Evi,

Ik ken wel (amateur-)videografen met professionele apperatuur die dit doen in bijberoep.
Als je wens, kan ik je hun adres doormailen.
Mail mij dan : tara_hellemans@hotmail.com

Groetjes,

S



Leonard

 Meld misbruik8-10-2010 22:40:29




danny

 Meld misbruik8-10-2010 23:52:55

Denk dat de videografen die het als hobby in bijberoep doen gemiddeld 500 tot 1000 euro vragen, of ze hun geld waard zijn kan je enkel maar bepalen door naar hun werk te gaan kijken.
Waar de duurdere videografen zich in zouden moeten onderscheiden is de manier hoe ze bv het geluid in de kerk opnemen, als je de geloften van het koppel praktisch niet kan verstaan dan weet je dat er een amateur aan het werk is. Idem voor het gemeentehuis, een goede videograaf zorgt er ook voor dat de burgemeester ook duidelijk te verstaan is.

Ook als ze met 2 zijn is beter maar zal ook meer kosten.

Ik zou gewoon enkele sites bekijken, iemand die geen films laat zien op zijn site vind ik al geen goed teken en iemand die kerkopnames laat zien maar geen stemgeluid laat horen verbergt ook iets. Als je een videograaf vind met enkele werken die je aanstaan, al zijn het maar korte filmpjes, dan kan je nog een prijs vragen en afspreken om meer te zien. Je kan bv starten met de videografen die op deze site adverteren, personen die hier niet adverteren maar zich wel aanbieden via het forum zou ik ook mee opletten. Ook iemand die iemand anders aanraadt is een risico want dat kan net zo goed een videograaf zijn die zichzelf probeert te verkopen.






Laura
14-5-2011
 Meld misbruik9-10-2010 20:36:55

Hey Evi,
Een vriend van mij doet dit in bijberoep, hij is freelance regisseur. Ik heb zijn gegevens al hier en daar op het forum gepost.
De prijs hangt af van wat het bruidskoppel wil. Als ze met twee personen moeten komen heb je een meer uitgebreide video maar dan ligt de prijs ook hoger.
Een website heeft hij niet maar als je hem contacteert zal hij je zeker wel wat materiaal kunnen laten zien.
dimitri.lischetzki@hotmail.com
Hij is wel van Mechelen, maar afhankelijk van waar je woont in Oost-Vlaanderen is dit misschien toch niet zo ver?
Geloof dat zijn prijzen beginnen vanaf 400 euro maar ben niet zeker.
Succes!



FILIP

 Meld misbruik10-10-2010 10:21:38

Beste, Evi kijk eens op deze site bij F.D.VIDEOREPORTAGES,

ik weet zeker dat de kwaliteit de betaalbare prijs ruim overschreid.
U kan altijd vrijblijvend een demo komen bekijken.
Mvg
Filip



Annemieke

 Meld misbruik13-10-2010 18:44:35

Ik kan zelf videografie aanbieden maar dan moeten we even persoonlijk contact hebben!




Paul

 Meld misbruik17-10-2010 18:01:40

Beste Evi,

Wij kunnen dit voor jullie verozrgen aan een betaalbare prijs. Als je wil kunnen kunnen we elkaar hierover spreken. Je kan ons bereiken op paul.arras@ragnaproductions.com of telefonsich via 0473/61.77.64.

Bedankt alvast.



Pascal

 Meld misbruik17-10-2010 20:57:30

Dag Kristel,

Je kan vrijblijvend gebruik maken van mijn gratis aanbod in 2011. Ik geef tussen juni en september 2011 een volledige huwelijksfilm cadeau aan 1 koppel. Je betaalt enkel en alleen vervoersonkosten (vanuit Gent).

Meer info over dit aanbod en de voorwaarden vind je op www.huwelijksvideos.be .


Heb je vragen of wens je meer info over dit aanbod, dan kan je mailen naar info@huwelijksvideos.be of bellen naar 0496 670 215.


Met vriendelijke groeten,



Pascal Garnier
www.huwelijksvideos.be



bianca

 Meld misbruik13-11-2010 14:59:46



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info