Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liefde is...

  1-3-2006 20:17:42
Nu ik toch bezig ben heb ik nog de volgende vraag voor jullie:

voor de tafelnamen hadden we gedacht om te werken met de prentjes van Liefde is...

Nu heb ik hier thuis wel van die prentjes liggen van op een kalender, maar daar is er een achtergrond bij met bollen en allerhande andere figuurtjes. Als ik die ga inscannen en afdrukken denk ik dat mijn afbeelding zelf niet zo duidelijk zal zijn, en dat is wel de bedoeling.

Ik heb al eens gezocht op internet en ik heb maar 2 site's gevonden met elk 5 prentjes en het waren dan nog dezelfde.

Heeft iemand dit al gebruikt? Waar haalde je dan de prentjes of wie heeft een idee waar ik ze kan vinden?

Alvast bedankt,

Sandra
20-05-2006

Sandra
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1049


Els
1-4-2006
 Meld misbruik1-3-2006 20:36:40

Hey,

jij hebt een goed idee, want wij zijn met identiek hetzelfde ideetje net klaar! Wij hebben ze gewoon genomen van zo'n liefde is kalender (scheurkalender), en die is gewoon met witte achtergrond!

Groetjes,
Els



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik1-3-2006 20:42:48

Hoi Sandra,
Ik heb ook een boel van die plaatjes je kunt er tien krijgen van deze site:
http://www.flnet.nl/~jmvdl/liefde.htm
en op www.comicspage.com/loveis kun je er zoveel aanklikken als je wilt en kopieren naar je eigen bestand!De eerste dite is in het nederlands de tweede is in het engels, maar met een beetje plakken kun je die teksten nauurlijk wel zelf vertalen!Erg leuk idee trouwens! veel succes!
groetjes raananennathalie.trouwen.com



Jeroen
6-5-2006
 Meld misbruik1-3-2006 20:52:44

Leuk idee met die prentjes. Hoe werken jullie dan concreet? Geven jullie iedereen een kaartje met dit prentje op, en laten jullie dan de tekst voorlezen?, of zetten jullie een grotere prent op de tafel en laten jullie de gasten zoeken?



Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik1-3-2006 21:49:48

Hoi,

alvast bedankt voor jullie reacties!!

Normaal gezien ga ik de prenten in het groot op de tafels plaatsen.
De gasten krijgen een kaartje met op de ene kant hun naam en op de andere kant de spreuk.
Zo moeten ze dan het prentje gaan zoeken en vinden ze (hopelijk) hun tafel.

Groetjes,

Sandra
20-05-2006





9-9-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...