10 jaar WijTrouwen.com!
Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 59 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën en tips voor goedkoop, simpel trouwfeest

6-10-2010 23:28:40
hey iedereen,

wij zoeken in het voorjaar van 2011 te trouwen. We waren eerder van plan om een groot trouwfeest te geven met alles erop en eraan en dan zei mijn vriend dat hij het heel miniem wil houden (enkel trouwen voor de wet en een etentje met getuigen en vrienden (aangezien familiebanden moeilijk liggen) ) ik voelde mij hier echter niet goed bij. Vandaar hebben we besloten toch een goedkoop feest te geven.

ik heb al enkele tips gelezen om een thema voor het feest, maar heb hier dus totaal geen ervaring mee. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar:
1. goedkoop trouwfeest (alsook de mogelijkheid voor zwangere bruiden ;-) )
2. een goedkope locatie (waasland en nabije omgeving)
3. we zijn niet van plan een 3 gangen menu ofzo te geven dus iets als buffet of belegde broodjes, maar wel een klein dessertenbuffet...

ook enkele tips voor de plechtigheid voor de wet (deze vindt plaats in een kasteel in een park)
beiden zijn we gek op mooie wagens alsook op paarden ...

wij wonen in Beveren-Waas (9120)
alvast bedankt
groetjes Inge

Inge
26-3-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1866

Om de reacties te lezen of zelf een reactie toe te voegen dient u aangemeld te zijn.

U bent nog geen lid? Maak nu gratis een account aan en kom in contact
met duizenden trouwers, genodigden en handelaars.

Klik hier om aan te melden

Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.